Prey färdigt, släpps 14 juli

Robot
Medlem
Prey färdigt, släpps 14 juli

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Det är allt jag kan säga.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Medlem

Kan knappt vänta!

Medlem
Inaktiv

Jag har inte haft så kul med ett demo sen battlefield 1942 tiden, lite synd att det släpps några dagar efter min fölsedag dock

Flakmonkey

Oh, släpps på min födelsedag Har visserligen inte fått något spel i födelsedagspresent sedan jag fick Epyx Summer Games... och det börjar väl nästan bli 20 år sedan nu... Men man kan ju alltid hoppas

Inaktiv

Värst vad alla fyller år omkring Prey-släppet då...
Så även jag! 10:e juli fyller jag 31 så tanten får köpa Prey till mig.

Medlem

Hehe... vilka bra nyheter... längtar... nu måste man bara få dagarna gå fort tills dess!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Enda smolket är som jag sade i en annan tråd att någon som testat hela spelet säger att han tog sig igenom på 6:12. Ifall det stämmer får jag hoppas att det fortsätter i samma stil som demot hela spelet igenom, för då blir det 6 otroligt välspenderade timmar för min del. Men kort är det ändå...

Medlem

Hmm 6 timmar är inte jätte mycket! Men man vill inte ha ett för långt spel heller som lätt kan bli tjatigt, hoppas precis som du att spelet håller hög klass av variation som demot. Jag har redan spelat om demot 3-4 ggr! Vanligtvis när det gäller demon är det mer installera -> prövar (orkar ej köra igenom hela) -> avinstallerar.. Men så var det verkligen inte med Prey!

Medlem

Fattar inte hur folk kan klara ut spel så fort! Haha, måste va ja som e väldigt seg och försiktig när jag spelar...

Men men. Gillar egentligen inte spel som detta med aliens å monster å sånt, men detta var faktiskt riktigt bra! Dessutom flyter det på fint på min dator till skillnad från en hel del andra nya spel...

Medlem

Äntligen kommer det ut ett bra spel. Känns som om det var 2 år sen vi fick ngt bra :/

Medlem

Håller med SebbeSkarp. Denna tid som uppges innan spelet är slut måste vara för de som inte bryr sig om handling eller omgivningar alls utan bara håller avtryckaren intryckt på vapnet spelet igenom. Det tog exempelvis mycket längre tid för mig att spela igenom H-L 2: Ep 1 än många sa att det skulle ta och jag tyckte ändå att jag stressade igenom vissa delar.

Stanna upp! Se er omkring! Njut av ögonblicket! Stressa gör man nog i verkligheten, varför stressa igenom nöje och fritiden?


signatur

- r4z0r -

Flakmonkey

Och som lirar på en på tok för låg svårighetsgrad... öka svårighetsgraden och spelen blir en utmaning också ^^

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Och som lirar på en på tok för låg svårighetsgrad... öka svårighetsgraden och det spelen blir en utmaning också ^^

Word!

Jag kör alltid alla spel på det svåraste alternativet.

Ja, jag är hård och jättetuff.

8)

Medlem

wtf, spelet sög ju. En helt vanlig shooter med någon gay indian i huvudrollen. Skärpning.

Skrivet av Salta:

wtf, spelet sög ju. En helt vanlig shooter med någon gay indian i huvudrollen. Skärpning.

Vad är inte en helt vanlig shooter enligt din mening då?

Medlem

Salta : Antagligen har du en grymt dålig dator eller så gillar du helt enkelt inte ett bra FPS! Men alla gillar ju olika, jag skulle dock vilja veta vad du tycker är bra eller rent sakt bätter? (iofs bara ett demo)

Prey tycker jag är fräsht mot dagens alla shooters, gå på väggar, leka med gravitationen och dylikt.. Mycket roligt och något jag aldrig upplevt i ett FPS! Känns som att Prey tar genren till nya höjder, nästan lite som Mario Galaxy (man går runt planeter helt i 360grader) men det är ingen shooter utan bara ett exempel på en smula innovation.

Inaktiv
Skrivet av Salta:

wtf, spelet sög ju. En helt vanlig shooter med någon gay indian i huvudrollen. Skärpning.

lol...så du tycker världens bästa spel är serious sam då eller?
där är det inte nån gay indian som du säger utan en macho man med fina muskler på musklerna...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Men då fyller ju ja 18 fan va najs!
Blir till att önska sig Prey i födelsedags present då...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Skulle inte vara helt fel med ett Demo till 360 medan vi väntar.


signatur
Medlem

Ett av de bästa fps jag lirat, ska definitivt köpas!

Medlem

Fyller 18 den 7e så de blir perfekt det!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gullefjun:

Skulle inte vara helt fel med ett Demo till 360 medan vi väntar.

Enligt pressmeddelandet ska det komma "snart".


signatur
Medlem
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av Salta:

wtf, spelet sög ju. En helt vanlig shooter med någon gay indian i huvudrollen. Skärpning.

lol...så du tycker världens bästa spel är serious sam då eller?
där är det inte nån gay indian som du säger utan en macho man med fina muskler på musklerna...

serious sam var iofs kul i co-op, har haft många roliga timmar med mina kompisar med de spelet på lan


signatur

u mad bro?

Medlem

jag fyller 600 år då!

Medlem
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av Salta:

wtf, spelet sög ju. En helt vanlig shooter med någon gay indian i huvudrollen. Skärpning.

Vad är inte en helt vanlig shooter enligt din mening då?

Det ska vara gjort av Valve som har gjort det jättebraiga spelet SeeeeÄsss"!!11!elva!1

Medlem
Skrivet av RozZy:

jag fyller 600 år då!

Oj, vad gammal du är...

Inaktiv

Precis en vecka innan jag åker hem, förra gången jag åkte hem från Sverige så köpte jag Oblivion på vägen ifrån flygplatsen, denna gång blir det nog Prey


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

12
Skriv svar