Dice skriver om hur man tar hand om sina spelare

Robot
Dice skriver om hur man tar hand om sina spelare
URK
Medlem
Dice skriver om hur man tar hand om sina spelare

som jag läser mellan radern så värkar han förvånad att det finns spelare som kan göra mod till spelet och det finns spelare som är över 14 som spelar samt är bra på spelet. hoppas resten av dice kanada upptäcker samma sak.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Hahahahaaha

"Dice skriver om hur man tar hand om sina spelare"

Ganska lätt för dem att göra, krävs bara en punkt.
1. Gör absolut inte som vi gjort.

Medlem
Skrivet av URK:

som jag läser mellan radern så värkar han förvånad att det finns spelare som kan göra mod till spelet och det finns spelare som är över 14 som spelar samt är bra på spelet. hoppas resten av dice kanada upptäcker samma sak.

visar hur mycket bakom flötet de är. Folk som spelat spel har växt till sig rejält, nu för tiden är det vanligt att se 40 åringar som spelar. De borde kanske ta och börja bry sig om communityn som köper deras spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag kunde inte hålla mig, slängde ur mig ett flabb när läste rubriken.

Medlem
Skrivet av Chimme:

Hahahahaaha

"Dice skriver om hur man tar hand om sina spelare"

Ganska lätt för dem att göra, krävs bara en punkt.
1. Gör absolut inte som vi gjort.

Precis. Hoppas dom lär från skaparna av Galactic Civilizations II - Stardock Entertainment - bland andra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

hahaha *skippar efter luft* hahaha!!

tror dem på sig själva? DICE har varit överlägset sämst på att lyssna en communitys på pekningar/önskemål om spelet.

näst sämst var EPIC med ut2004, där de direkt började utvecka ny motor (UE3), och struntade i det precis släppta spelet. 00,00 vettiga patchar = fallerande spel efter ett par månader.

JB
Medlem

Inget fel på EA/Dice, lär er spela spelet istället /ironi

Inaktiv

ja du humor har dom allt
så mycket skit som dom har fått av sin egna spelare tror ja inte många har fått
men dom värkar ju skit i de och bara läser de dom vill och hör de dom vill inte hur de verkligen är

Inaktiv
Skrivet av Mson:

näst sämst var EPIC med ut2004, där de direkt började utvecka ny motor (UE3), och struntade i det precis släppta spelet. 00,00 vettiga patchar = fallerande spel efter ett par månader.

Va? Jag skulle snarare vilja säga att epic är bland de bästa
Jag har visserligen inte spelat UT04 på särskilt seriös nivå men jag har aldrig hört några klagomål på epic tidigare och har själv aldrig märkt av att spelet krånglar på något sätt, dessutom har det har i princip alla funktioner man kan önska(automatisk modnedladdning, demorec, öppen motor för moddare osv osv).
Epic har ju även släppt div mappacks och arrengerat Making something unreal-kontest.

BF2 + DICEA är rena skämtet jämfört med Unreal.

Medlem
Skrivet av Chimme:
Skrivet av Mson:

näst sämst var EPIC med ut2004, där de direkt började utvecka ny motor (UE3), och struntade i det precis släppta spelet. 00,00 vettiga patchar = fallerande spel efter ett par månader.

Va? Jag skulle snarare vilja säga att epic är bland de bästa
Jag har visserligen inte spelat UT04 på särskilt seriös nivå men jag har aldrig hört några klagomål på epic tidigare och har själv aldrig märkt av att spelet krånglar på något sätt, dessutom har det har i princip alla funktioner man kan önska(automatisk modnedladdning, demorec, öppen motor för moddare osv osv).
Epic har ju även släppt div mappacks och arrengerat Making something unreal-kontest.

BF2 + DICEA är rena skämtet jämfört med Unreal.

Samma här. Jag har varken hört klagomål när det gäller buggar eller dålig prestanda. Epic har varit bra tycker jag.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

JB
Medlem

"Dice skriver om hur [de önskade att de visste hur] man tar hand om sina spelare"

Inaktiv

"Dice skriver om hur man tar hand om sina spelare"

Hahahahaha, dom är fan roliga dice

1
Skriv svar