Lira Oblivion över nätet

Robot
Medlem
Lira Oblivion över nätet

Coolt! 8)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Då blir det dags och installera spelet igen då
Frågan är hur det blir med save-games ?

Edit: Såg nu detta:

Citat:

At the moment, the following haven't been implemented: time/day/year synchronisation, quest sharing, deathmatch, cell/world synchronisation, err pretty much everything else you can think of. Console commands aren't blocked, either is fast travel. Animations aren't shared, neither is inventories or attributes. I wasn't kidding when I said it was the basics.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Och vad händer när man dödar en polare? (man kan ju inte bli dödad själv hehe). Respawnar han utan grejor då


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Då blir det dags och installera spelet igen då
Frågan är hur det blir med save-games ?

Edit: Såg nu detta:

Citat:

At the moment, the following haven't been implemented: time/day/year synchronisation, quest sharing, deathmatch, cell/world synchronisation, err pretty much everything else you can think of. Console commands aren't blocked, either is fast travel. Animations aren't shared, neither is inventories or attributes. I wasn't kidding when I said it was the basics.

Doh! Då är det ett tag kvar tills man kan få ritkigt kul med det då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

det funkar iaf....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Redan postat flera dagar sedan i forumet, så tipstack till Demiurg, annars! :evil:

Medlem

Kul att någon har tagit initiativet till detta. Själv väntar nog dock på en lite mer utvecklad version.

Edit:
Är det bara jag eller ser det ut som smileyn pekar finger?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Nämen vad i hela friden är detta för häderi? Sällan har jag sett maken till sådan fräckhet. tvi!

Redaktör
Skrivet av Crenshaw:

Redan postat flera dagar sedan i forumet, så tipstack till Demiurg, annars!:evil:

Vi nyhetsplitare läser inte alla inlägg i varje forum. Använd därför Tipsa oss!-länken till vänster om du vill tipsa om nyheter (och få tipstack).

(Ja, jag hittade denna nyhet på annat håll, men tack ändå för tipset.)


signatur
Medlem
Skrivet av SuperTank:

Är det bara jag eller ser det ut som smileyn pekar finger?

Det har också skrivits om i forumet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

funkar tyvärr mycket dåligt
testade det igår med ett flertal andra

får hoppas på en uppdatering


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av Crenshaw:

Redan postat flera dagar sedan i forumet, så tipstack till Demiurg, annars!:evil:

Vi nyhetsplitare läser inte alla inlägg i varje forum. Använd därför Tipsa oss!-länken till vänster om du vill tipsa om nyheter (och få tipstack).

(Ja, jag hittade denna nyhet på annat håll, men tack ändå för tipset.)

Trodde ni hade för vana att kolla igenom forumet då och då, iaf dom nya.

Det vore skönt om ni hade en funktion där man kunde tipsa er om en inlägg direkt i forumet. Enklare, snabbare och ni skulle nog slippa ett antal inlägg angående tipstack.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

funkar tyvärr mycket dåligt
testade det igår med ett flertal andra

får hoppas på en uppdatering

Det funkar, bara det är ett under.

Redaktör
Skrivet av Crenshaw:

Trodde ni hade för vana att kolla igenom forumet då och då, iaf dom nya.

Det vore skönt om ni hade en funktion där man kunde tipsa er om en inlägg direkt i forumet. Enklare, snabbare och ni skulle nog slippa ett antal inlägg angående tipstack.

Vi kollar forumet, men vi som skriver nyheter kan, som du säkert förstår, inte hålla koll på varje inlägg. Du kan förstås skicka privata meddelanden till oss som skriver, men vi föredrar som sagt tipsfunktionen, det är enklast för oss att få alla tips på ett och samma ställe (inkorgen).


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av Crenshaw:

Trodde ni hade för vana att kolla igenom forumet då och då, iaf dom nya.

Det vore skönt om ni hade en funktion där man kunde tipsa er om en inlägg direkt i forumet. Enklare, snabbare och ni skulle nog slippa ett antal inlägg angående tipstack.

Vi kollar forumet, men vi som skriver nyheter kan, som du säkert förstår, inte hålla koll på varje inlägg. Du kan förstås skicka privata meddelanden till oss som skriver, men vi föredrar som sagt tipsfunktionen, det är enklast för oss att få alla tips på ett och samma ställe (inkorgen).

Tror jag säkert, men det går väl och fixa en "tipsa oss-knapp" som direkt citerar inlägget och skickar meddelandet till samma ställe?

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Tror jag säkert, men det går väl och fixa en "tipsa oss-knapp" som direkt citerar inlägget och skickar meddelandet till samma ställe?

Bra idé.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ska bli grymt kul. Co-OP ser jag fram emot.

Håll er till tråden va?

Medlem
Skrivet av hansen:

Ska bli grymt kul. Co-OP ser jag fram emot.

Absolut, dock så är jag rädd att det kommer att dröja innan vi har stabilt coop spel

/ LordDaimos

Inaktiv

Detta skall bli spännande att se hur det utvecklas. Hoppas på en succé


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Riktigt coolt! Synd bara att man inte har kvar sina saves. Hade varit riktigt coolt med lite Oblivion pvpande

1
Skriv svar