Star Wars: Knights of the Old Republic

Medlem
Star Wars: Knights of the Old Republic

Jag har nu spelat igenom hela Star Wars: Knights of the Old Republic.

Min första upplevelse med spelet gjordes med en 100% god manlig jedi. Jag brukar inte lira rollspel annars, men KotOR bevisar att man inte behöver vara en hardcore-rollspelare för att njuta av sagda titel.

Det finns mycket att bli imponerad av när det kommer till detta spelet, t.ex. ens kompanjoner, världarna man besöker, storyn i spelet m.m. Enda gången jag tyckte spelet segade ner lite (med betoning på lite) var i början och i slutet (respawn någon?). Men resten av spelet (90%?) gick i ett hyfsat och behagligt tempo.

Att man har lyckats att undgå det här underbara rollspelet är smått förvånande nu när man tänker efter. Helt klart ett av mina favoritspel jag har haft äran att spela igenom.

Nu ska jag släppa alla mina hämningar och spela som en ond kvinnlig jedi, mwohaha >=D Bring on the pain!

Spelet får

av mig, jag har svårt att komma på något som hade kunnat göra den här upplevelsen bättre.

#blogg

Medlem
Star Wars: Knights of the Old Republic

Bah! Spelat igenom det kanske ett dussin gånger. Har försökt spela det igen, men det går bara inte. Har verkligen spelat det för mycket.
Jag tyckte om slutet för att det kändes verkligen som Malak slängde ut allt han hade på en, plus att man lätt kunde få sig själv och hela sitt party till max level om man inte redan var det.

1
Skriv svar