Speltoppen vecka 25

Robot
Medlem
Speltoppen vecka 25

BF2 fortfarande med på topplistan? MY GOD, till fullpris också. Mycket pengar EA får in och trots det skiter det i communityn. Tack EA, ska aldrig mer stödja er mer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Hur fan kan WoW som är 1.5år gammalt ligga etta, räknar dom in game cards i försäljningen eller? Ja mena de är ju en veckotopp och jag har svårt att tro att WoW säljer så bra idag då dom flesta redan spelar det.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Och vart är alla Simslirare? Vem är det som köper de spelen hela tiden, känner inte en käft som spelar det eller som har barn som spelar det. Nu snackar vi konspiration va


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Flakmonkey

Guitar Hero på femte plats till Playstation borde iofs ligga högre upp, men med tanke på att det kostar 800-900 kr (inklusive gitar) så är det kanske inte så konstigt

Medlem
Skrivet av FZ:

...åldringen Counter-Strike åter är en storsäljare

How can it be?

Är det en ny generation 15-åringar som nyss har fyllt år och får bestämma vad de skall göra för barnbidraget?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Är det en ny generation 15-åringar som nyss har fyllt år och får bestämma vad de skall göra för barnbidraget?

usch, säg inte så *ryser*


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Hur fan kan WoW som är 1.5år gammalt ligga etta, räknar dom in game cards i försäljningen eller? Ja mena de är ju en veckotopp och jag har svårt att tro att WoW säljer så bra idag då dom flesta redan spelar det.

jag säljer på daglig basis en handfull wow spel och om man då tar och säger att det är minst lika stor omsättning på alla spelbutiker ja då hamnar de på toplistan.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Tänk att BF2 ligger kvar på topplistorna


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Tänk att BF2 ligger kvar på topplistorna

Ja, tänk.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar