Tweaka ditt Prey-demo

Robot
Medlem
Tweaka ditt Prey-demo

Hjälpte mig en hel del! Tack!

Inaktiv

Tweaka? Flöt på bra för mig


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Tihi då ska man bränna upp datorn när man kommer hem då

Medlem

Han skriver för mycket, orkade inte läsa igenom allt

Medlem

du behöver ju inte läsa allt, allt är ju lagt i olika delar... dem viktigaste sidorna du ska läsa är Advanced Tweaking P1 P2 P3, på sid 8,9 och 10...

Skrivet av Moscow:

Tweaka? Flöt på bra för mig

Håller med, har man en duglig dator, så behöver man inte tweaka, för det här är det första spelet på länge som utvecklarna har verkligen Optimerat så bra det går... Kunde t om spela spelet med duglig fps på morsans dator som har en Ati 9600...

FAst på min egen dator, så flyter den så jäkla bra, och så snyggt är det också... det här spelet är givet köp för mig...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Det kanske man ska testa, flöt bra för mig med max på allt:D

Medlem

det här spelet var så pass bra optimerat så behöves inte optimeras så mycket, mest för multiplayer man kan tweeka det så man inte blir överbländad av alla glow effekter.

Kan man tweeka Q4 kan man tweeka det här


signatur

P.L.U.R

Jh
Medlem

Tweaka?

Flyter ju på imponerande bra.. Speciellt med tanke på att jag har ett Radeon 9800pro kort i burken..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

1
Skriv svar