En dag utan internet

Medlem
En dag utan internet

Nästan iaf... 12 timmar eller så. Sov förvisso 3 av de timmarna men att vakna och inte kunna surfa runt medans man äter frukost gör att man känner sig handikappad. Ugh.

I ren frustration så gjorde man massa nyttiga saker mellan varven framför Wiin där jag kom igenom Gradius en runda utan att dö en enda gång och sedan en runda till fast då dog jag några gånger. Kan jämföras med när jag tänkte spela lite innan jag skulle sova här om dagen då jag inte ens kom igenom första banan. Tror jag vet varför det står i manualerna att man inte ska spela när man är trött etc etc nu. Efter ett tag så börjar man bli helt slut i huvudet och frustratonen av att spelen inte tar slut börjar byggas vilket jag senare märkte när jag spelade _något annat_ och man bara mosar igenom och det tar aldrig slut.

Detta har varit en så lång dag... lååååååång som aldrig förr. Kanske borde stänga ner och vara utan dator lite oftare.

Lyckades skapa lite bilder när jag hade tråkigt också... klicky för större som vanligt. Seg upload dock

http://lie.selfip.com/Zelda.jpg
http://lie.selfip.com/Zelda2.jpg

Funderar på att ta och lägga lite mer tid på samma bild och göra lite mer noggrannt och så men får bli imorgon det isåfall.

#blogg


signatur

osv.

Medlem
En dag utan internet

Du har nog råkat köra in fullsize bilderna istället för thumbsen


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Nää... har inte gjort några thumbs och tror de laddar hela innan de blir förminskade automatiskt i bloggen... tänkte inte på det men kan vara något att tänka på i framtiden


signatur

osv.

Medlem

Det är det jag tycker är så roligt med det hela. Om man råkar befinna sig i den sitsen att man inte har något internet så leder det oftast till att man gör andra saker som i sig är mer kreativt (mao rita, måla, träna). Ärligt talat någon borde förbjuda mig att surfa på nätet när jag vill, känns ibland som det är det enda man gör på dagarna.

1
Skriv svar