Nytt innehåll till GRAW tillgängligt via Xbox Live

Robot
Nytt innehåll till GRAW tillgängligt via Xbox Live
Medlem
Nytt innehåll till GRAW tillgängligt via Xbox Live

Känns som att 140 spänn är lite väl saftigt för detta...Även fast jag sett fram emot det.


signatur
Medlem

Är de helt ute och cyklar eller ? Spelet kostar 600 kr sen om man vill ha 5 nya vapen och några banor så kostar det utterligare 140 kr. Seriöst undra om man ska sluta köpa ubisoft spel...

Medlem

Mm, jag tänker baske mig inte lägga ner mer pengar på detta spel. Förstår inte varför det ska kosta pengar allt som microsoft läggar upp åt oss xboxanvändare, allt till dator är ju gratis över internet och ändå hovar de in pengar *mummlar*

Släpper de extrabanor och uppdateringar gratis åt GRAW pc-spelet så blir jag ilsk >:(

Medlem

Det är det de gör.. Men om det nu är så jobbigt att göra maps åt oss 360 användare kan de inte låta moddare göra maps gratis då?

Inaktiv

Visst...140kr är väl i dyraste laget. Men själv betalar jag gärna en liten slant för att få några nya välgjorda banor och vapen. Jag ser ingen större skillnad på denna uppgraderingen än tex Battlefield 2 tillägget Armored Fury.

Medlem

Men sånt som är i Armored Fury borde också vara gratis.
Kommer ihåg bf1942 där kom det content patchar hela tiden och det var "gratis" nu tar man betalt för att de har gjort ett nytt vapen och en ny bana verkar det som iaf om man heter EA nu verkar ju Ubi har hoppat på det tåget också Dessa grejjer var även gratis till gr2 det kom 15 nya vapen i första content patchen.

Flakmonkey

Borde och borde... det är ju de som skapar extramaterialet så då får la de bestämma om de vill ha pengar för det eller inte... Tycker man inte att det är värt det så köper man det inte helt enkelt... men det är väl inte konstigt att någon vill få betalt för det arbete som de lägger ned? Visst är det underbart med gratis extramaterial, men knappast något som man kan kräva av utvecklarna.

Medlem

Nej men man kan ju tycka att om man har betalat 650 kr för ett spel som har totalt 8 maps och ganska lite vapen jämfört med föregångaren så borde contentpacks vara gratis.

Flakmonkey

Tja... visst har det varit så tidigare för PC-spel, iaf sedan internet steg in på scenen, men det är ju inte så för andra produkter så jag förstår inte varför det borde vara så för dator- och tv-spel... även om det såklart vore trevligt

Dagen då de däremot tar betalt för rena patchar, som fixar en redan såld produkt, då går det för långt imo.

Medlem

Wii = Friibii

Medlem
Skrivet av radiuz:

Wii = Friibii

Förutom att Virtual Console blir dyrt.

Jag tänker i alla fall skaffa det här paketet, mest för att jag inte vill bli utesluten från vissa matcher. Lite dyrt är det, men det är nog värt det.

1
Skriv svar