The ultimate revenge

Inaktiv
The ultimate revenge

På jobb har vi på sista tiden diskuterat the ultimate revenge. Att hämnas på någon som betett sig illa. Och, kvinnor som vi är, kommer vi ju genast att tänka på när ens pojkvän är otrogen. Klassiker. Då FÅR man hämnas. Det bara är så!

Iallafall så fick jag berättat för mig om en tjej vars pojkvän varit otrogen och hon fick ju självklart reda på det. Sanningen kommer ju alltid fram. Hon blev ju heligt förbannad, som sig bör, och efter några dagar ringde hon killen och sa att hon ville hämta sina saker som låg hemma hos honom. Men han fick inte vara där, för då skulle hon ge honom en rak höger och en spark i pungen. (Det hade jag bjudit på sen iallafall!)

Så han gick därifrån, hon kom dit och packade ihop sina saker. Skrev en lapp att hon aldrig ville se honom igen, slängde in nyckeln genom brevinkastet och gick hem. Snipp, snapp, snut, så var sagan slut. Eller..?

Såklart inte. Killen kom väl sedermera hem och jag kan ju bara tänka mig hur frustrerad han var de närmaste dagarna när han inte kunde förstå varför lägenheten luktade S K I T. Tror inte hans lilla flirt ville spendera tid där iallafall. Och varför luktade det så då?

Jo, tjejen som han varit otrogen mot hade inte bara packat sina saker när hon var där. På vägen till hans lägenhet hade hon stannat på Ica, köpt en paket räkor med skal, och tinat dem lite snabbt i mikron.

Tagit av knopparna på gardinstången, och fyllt dem med räkor. Satt på knoppen.Och sen måste hon mått jävligt bra. Det hade jag gjort!

Tänk. Doften av gamla räkor. I hela lägenheten.Och vem kollar i gardinsstången?

THE ULTIMATE REVENGE!

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
The ultimate revenge

Well... Thats nasty, undrar om han hittade vart lukten kom ifrån nångång o_O

Medlem

Idioti... Hämnd gör allting bara värre..

1
Skriv svar