Quake - grattis i efterskott

Robot
Medlem
Quake - grattis i efterskott

SCHKAAAAAL !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Hoppas ni är nöjda nu,


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv
Medlem

Var inte Quake till stor del också ansvarig för att fz kom att startas upp? När man började läsa här var det ofta för att få det senaste inom modscenen och andra nyheter om Quake

Medlem

Sakran. Nån mer än jag som läste "Quake - gratis i efterskott"?
Tänkte att de hade släppt allt content fritt också, inte bara motorn.

Nåväl, grattis i alla fall.

Inaktiv

django, du har så rätt så. FZ var en sajt som skrev om Quake förut.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

QRT
Medlem

<3 Quake
Cheers!

Medlem

WTF.

Jag ser inte vad som gör att folk fortfarande sitter och nöter Quake. Det var bra ett par år efter att den kom ut, men så här länge!?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Quake med Fuhquake tillägget ser hur snyggt ut som helst. Grafik som klarar sig bra även idag


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv
Skrivet av conthox:

WTF.

Jag ser inte vad som gör att folk fortfarande sitter och nöter Quake. Det var bra ett par år efter att den kom ut, men så här länge!?...

Gissar att du är CS spelare ? Ni hatar ju quake men ni förstår inte att cs inte hade funnits om inte quake fanns.

Medlem
Skrivet av Whorechild:
Skrivet av conthox:

WTF.

Jag ser inte vad som gör att folk fortfarande sitter och nöter Quake. Det var bra ett par år efter att den kom ut, men så här länge!?...

Gissar att du är CS spelare ? Ni hatar ju quake men ni förstår inte att cs inte hade funnits om inte quake fanns.

Haha, absolut inte! Är det ngt som jag håller mig borta ifrån så är det CS. Det jag menade är att det finns så många bra FPS nu för tiden så att Quake borde ha dött ut. Ta bara Quake 3 Arena, UT2003 och UT2004. Säkert många fler FPS-spel som borde tagit över, jag är en RTS-spelare så jag har inte så stor koll på den gengren.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grattis Quake!
Jag minns en kompis hade köpt ett 3D-kort till sin dator och WOW vad snyggt det blev i 1024*768....själv körde jag 320*200 software mode .....DOH!

Verkligen det spel som varit mest stilbildande av alla.

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av conthox:

Det jag menade är att det finns så många bra FPS nu för tiden så att Quake borde ha dött ut. Ta bara Quake 3 Arena, UT2003 och UT2004. Säkert många fler FPS-spel som borde tagit över, jag är en RTS-spelare så jag har inte så stor koll på den gengren.

Kan bara gissa mig till att du inte kört så mycket QW. För det är helt olika spelstilar i de spelen du räknar upp och även så mot QW. Det är lite tennis vs bordpingis-jämförelsen för de som är duktiga och varit inblandade länge, och det finns bara ett egetintresse i att alltid byta till senaste spelen: chansen finns att fler spelar det än de äldre.

I övrigt så...

Tillägg: Och grattis Q/QW. Även om jag själv föredrog Q2 så har vi Dig att tacka för så mycket.

Medlem
Skrivet av conthox:

Haha, absolut inte! Är det ngt som jag håller mig borta ifrån så är det CS. Det jag menade är att det finns så många bra FPS nu för tiden så att Quake borde ha dött ut. Ta bara Quake 3 Arena, UT2003 och UT2004. Säkert många fler FPS-spel som borde tagit över, jag är en RTS-spelare så jag har inte så stor koll på den gengren.

Rts Spelare, då kanse du kan svara på varför så många fortfarande lirar Starcraft, när det finns så mycket andra spel som borde tagit över? Jo just för att det är ett grymt bra spel, skit samma hur gammalt Quake eller Starcraft är. Bra spel som inte blivit gammla och ruttnat utan helt enkelt mognat med åren och bara blivit ännu bättre


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

yay! grattis quake

1
Skriv svar