Ändring av uppgifter på FZ.se

Pansarknekt
Ändring av uppgifter på FZ.se

Satt och surfade och läste Next Gens värdelösa artikel om de femtio mest framstående utvecklarna av spel (eller divisionerna rättare sagt). Jag störde mig mycket på denna artikel som kändes som en halvtimmes slöseri av min tid på jorden (ja jag läste hela). Blev på ett pisspoor mood av nån anledning så jag gick in på FZ.se och surfade runt medan jag muttrade om hur åt helsike spelbranschen rör sig. Började tänka på hur allt var bättre för osv. Så jag sökte på UFO enemy unknown och satt och stirrade på informationen framför mig. Först tänkte jag inte på det sen tittade jag igen och såg mitt första fel i speldatabasen. Eller rättare sagt, inget var fel men man har glömt sätta ut att UFO även gavs ut på Playstation. Tänkte, ooooh med den nya funktionen så är det snabbt fixat. Till min förvåning och ytterligare en liten boost av dåliga humöret så kunde man inte lägga till eller ändra format ett spel kommit ut på. Orka. Skickade ett "tips" till FZ.se som jag hoppas dom behagar ta en titt på och rätta till det hela.
Något som jag noterar nu är hur jävla onödig jag är egentligen och hur oviktigt allt detta e. Men gjort e gjort. Jag skickade även ett litet "tips" om spelet Powerslide som jag inte alls kan hitta i databasen överhuvudtaget. Och det spelet rockade när det kom.

Nog om detta nu, peace.

#blogg


signatur

Ooooh the drama!

Skägg.
10 Chambers
Ändring av uppgifter på FZ.se

Vad jag förstått av kodgängetär en funktion som gör det möjligt att lägga till spel i görningen.


signatur
Antikvitet

Att lägga till spel och företag är lite annorlunda i komplexitet än att ändra befintlig information, men det ska ordnas. Likaså att ladda upp loggor och boxshots.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar