Sonic firar 15 år

Robot
Inaktiv
Sonic firar 15 år

Grattis på moppedagen!

Medlem

Sonic... härliga minnen
Minns när jag "sov över" hos en polare som hade sonic 2, men det blev inte mycket sovande
Vi satt uppe till sex på morgonen och lirade och tog alla stenarna för att bli super sonic, då måste jag ha varit runt 7-8 år... fan vad taskigt man mådde när man kom hem sen

Medlem

Sonic 2, spelade sönder en polares sega megadrive på det i princip heh


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Härliga minnen! Hoppas på Sonic spel till Wii virtual-console, men alla Sonic kommer nog inte..

Inaktiv

Uj, har det gått 15 år redan? Jag var väl en 6 år när jag fick min första mega drive så det är alltså kring en 14-15 år sen jag spelade Sonic för första gången.
Bah, känns som igår...

Medlem

Oj oj.

SEGA Mega Drive, Sonic... det var på den gamla goda tiden det.

Congrats!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Gratz Sonic


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

nu är något knas, jag minns att jag spelade Sonic på 8bitars Master System.. hmm oh well


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Medlem

Köpte Sonic Rush samtidigt som jag köpte min DS Lite i torsdags och kan inte mer än säga att sonic fortfarande äger. Kommer ihåg när jag fick sonic och en Sega Megadrive när jag var antingen 5 eller 6 år. Sega ftw

1
Skriv svar