Red Orchestra patchas under dagen

Robot
Medlem
Red Orchestra patchas under dagen

Medlem
Medlem

Mkt Men vart ska vi alla FZ.are samlas?

Inaktiv

Här för tillfället


signatur
Medlem

Jag föreslår DBDUKs eminenta server

Medlem

Heehe jo kanske det eller varför inte Battlefield.no ?

Medlem

För att alla mina vänner + klanmedlemmar håller sig på DBDUK.
Har Battlefield.no borttagna deathmessages också?

Medlem

Jag vet inte... Men sure vi kan köra Dbduk servern

Inaktiv

Kom ihåg första upplevelsen med Red Orchestra (det var Betan och inte modversionen). Jag och en till satt bakom ett par sandsäckar och skjöt ner inkommande ryssar på Koenigsplatz, kulorna flygde förbi men jag och den andra lyckades hålla oss vid liv bra länge. Har aldrig haft en grymmare känsla i ett spel än Red Orchestra, där man tänker på sitt "liv" i spelet.

Hoppas man kan få den känslan igen, får väl testa DBDUK servern, hoppas det är vettigt folk att spela med så det inte är någon som sänker sina egna eller springer rakt ut i fältet och blir ner skjutna.

Hörs där, hoppas man sänker ett antal pers med 98K.


signatur

Lev ditt liv som en helg

Medlem

K98k.n är så jäkla skön asså Och håller med i detta lir duckar man verkligen när nån skjuter.

Medlem
Medlem

updateras det över steam eller?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Japp, just nu faktiskt

Edit: Om det inte händer något testa starta om Steam


signatur

Lev ditt liv som en helg

Medlem

Detta lir Fryser för mig, fett störande. Jag kan inte spela mer än typ 30 minuter.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Vi möts på dbduk om den är uppdaterad kolla efter ett nick BlackBurn (SWE) thats me Cya on the battlefield

Medlem

Fan va sjysst att ni FZare spelar tillsammans. Har spelat endast mod versionen av RO, tyckte det var lite svårt, sen hade inte spelet så många servrar/spelare då jag testade det. HUr är det med ostfront då? Många spelare och så?

Medlem

Tillräckligt och spelet växer för varje dag som går

Inaktiv

bra patch men tanksen skuter blanks ibland fortfarande hoppas map listan uppdateras nästa patch.

Medlem

Asllåå1å1åå1!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Asllåå1å1åå1!

hmm . . . ok ???


signatur

Jäh!

Medlem

ursäkta för detdär, men min verbala språkbank har för lite internminne :/


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar