Demo av Micro Machines v4 i dag

Robot
Medlem
Demo av Micro Machines v4 i dag

Fy vad coolt, jag älskade föregångaren! Hoppas dom har kvar multiplayer... på en skärm menar jag då såklart

Medlem

Ser ut att komma vid 02.00 inatt om jag inte tar fel. Använde World Clock sidans converter, se om jag gjorde rätt


signatur

Lifelong Gamer...

Medlem

Det var så här länge sedan man lirade MM

Bäst att ta igen det man missat nu då

Medlem

Ball som faen :D, har väntat på detta - dock till PS2an men det ska bli kul att testa det iaf.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

http://www.codemasters.co.uk/downloads/index.php?downloadid=2...

står att man kan ladda ner det därifrån.. men verkar vara nåt fel med nedladdningslänken


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av zilke:

http://www.codemasters.co.uk/downloads/index.php?downloadid=2...

står att man kan ladda ner det därifrån.. men verkar vara nåt fel med nedladdningslänken

Mest troligt för att det inte ligger på servern Bara DTM/Toca 3 som ligger där.

Medlem

Nu ligger den uppe på FTP'n!

Inaktiv

Hahaha, man måste vara inloggad (dvs. ha ett konto) för att kunna ladda ner det.
Sen när man har skaffat det så får man meddelandet att man kan ladda ner det från filefront.

Visserligen använde jag bugmenot men fan va sur jag hade blivigt om jag hade signat upp på riktigt.

Filefrontlänk:

http://files.filefront.com/Micro+Machines+v4+Demo/;5177514;;/...

Går i 350 KB/s för mig.

edit: Fanns visst en codemasters-länk där också men den sög i förhållande till filefront. Löjligt iaf.

Medlem

Jag registrerade mig på codemasters, fick 10kb i sek! GIVET! Tack för filefront..

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Fy vad coolt, jag älskade föregångaren! Hoppas dom har kvar multiplayer... på en skärm menar jag då såklart

Jo det e kvar. Och tur är det för det är ju i princip hela grejjen med MM.

Jag trodde att spelet skulle vara genomruttet faktiskt men gav det en chans pga. de ljuva minnena man hade ifrån förr.
Jag vet ju hur urkassa sådana här spel oftast blir när man gör dem i 3D.

Och även om spelet är bra mycket bättre än jag trodde så är jag inte imponerad. Det är småhärlig känsla i bilarna och det är i princip det enda som drar upp det.

3D är ingen hit och kameravinklarna är smått störiga och självklart så är det svårt att veta hur långt bak i skärmen man får gå. Var mycket bättre förr där för då visste man vart man åkte ut och vart det var lugnt här känns det lite slumpat.

Det här med att man har liv ser jag mest som en onödigt plottrig sak. Att bilarna kan tappa hjul osv. kan kanske vara kul men man behöver verkligen inte en mätare på hur mycket liv man har kvar (går kanske att ta bort i och för sig).
Det störiga är alltså egentligen inte att det finns en mätare för livet utan att den ploppar upp över bilen såfort den ändrar sig.

Nä, för att spelet ska ha en chans ska man ha minst en polare med sig när man kör det. Då finns det säkert tillfällen då det är svinkul, men det är ju på sätt och vis inte spelets förtjänst då egentligen.

1
Skriv svar