Demot av Prey hos FZ

Robot
Medlem
Demot av Prey hos FZ

64% nerladdat, 50 min kvar med mitt 0.5mbit.


signatur

<3

Medlem

Coooooooolt!!!!!!

13%....


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Hoppas att det funkar på min dator :\

Medlem

Jävlar, den här filen spreds runt snabbt...
Verkar som alla sidor har betalat för access hos varandra
Tankar i 750kb/s just nu, och borde vara nere inom 5min.


signatur
Medlem

Ihh! Och jag som måste jobba, vill ju prova NU!

Skägg.
10 Chambers

Demot är påväg till vår ftp, uppe om ca 20 mins


signatur
Medlem

Man tackar och bugar FZ

Ska bli kul att testa flerspelarläget...

Medlem

Aah, ska bli trevligt att testa. Tack FZ!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Berätta hur det är när ni testat lite. Jag kommer hem senare idag och då sticker jag iväg till landet. Men jag vill veta innan hur det är.

Stödjer det 1920 x 1200???


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

fifan, det här var riktigt roligt.

Medlem

Okej, en fråga bara nu när den är nedladdad: Varför är det en exakt kopia utav GamerHells Prey-demo? (Gamershell.html/.txt medföljer när man laddar ner från fz)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av the wookiee:

Okej, en fråga bara nu när den är nedladdad: Varför är det en exakt kopia utav GamerHells Prey-demo? (Gamershell.html/.txt medföljer när man laddar ner från fz)

Haha, ja, det enkla svaret är att vi drog det från GamersHell, som har en ovana att packa demon och lägga med en textfil. Ska se om det kan ordnas.


signatur
Medlem

Det här sög ju... inte demot alltså, det har jag höga förväntningar på; utan att jag åkt hem för lite sommarledigt och därför inte har *min* dator att spela på utan får försöka testa det på föräldrarnas dator... färdigladdat är det nu iaf, wee!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Så, då vart det nedladdat. Hoppas, hoppas...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Morr!
Snacka om taskig timing...
Mitt FX5950 har precis gett upp, och mitt 6800 kommer inte förrens imorgon.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Demot är grymt... har bara jobbiga problem som vanligt med OpenAL på mitt x-fi kort... spelet fastnar och så får jag starta om datorn med power knappen... jag rekommenderar att om ni har OpenAL kort så använd inte det, utan använd default i ljud inställningar... annars är ljudet, grafiken, spelet grymt bra!!! Som jag förväntat mig... längtar till full release!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av the wookiee:

Okej, en fråga bara nu när den är nedladdad: Varför är det en exakt kopia utav GamerHells Prey-demo? (Gamershell.html/.txt medföljer när man laddar ner från fz)

Haha, ja, det enkla svaret är att vi drog det från GamersHell, som har en ovana att packa demon och lägga med en textfil. Ska se om det kan ordnas.

Jojo, det förstod jag också, trodde bara att man inte fick göra sådär?

Nåja, till demo-upplevelsen...

Det här är det bästa FPS:et jag spelat. Någonsin.

Inaktiv

bästa nånsin ? haha lite förhoppningar man fått nu : D

hmm får se hur det smider på ett radeon 9800pro

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Det här är det bästa FPS:et jag spelat. Någonsin.

det låter inte helt fel, får vell hoppas på att datorn pallar det då, *high hopes*

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av spiken:
Skrivet av the wookiee:

Okej, en fråga bara nu när den är nedladdad: Varför är det en exakt kopia utav GamerHells Prey-demo? (Gamershell.html/.txt medföljer när man laddar ner från fz)

Haha, ja, det enkla svaret är att vi drog det från GamersHell, som har en ovana att packa demon och lägga med en textfil. Ska se om det kan ordnas.

Jojo, det förstod jag också, trodde bara att man inte fick göra sådär?

Nåja, till demo-upplevelsen...

Det här är det bästa FPS:et jag spelat. Någonsin.

Varken vi eller GamersHell har några som helst rättigheter till demot, varför det egentligen är rätt löjligt att skicka med reklam om sig själv. Nåväl, huvudsaken är att folk kan slita hem det från sveriges snabbaste spelftp


signatur
Medlem
Skrivet av HaZe303:

Demot är grymt... har bara jobbiga problem som vanligt med OpenAL på mitt x-fi kort... spelet fastnar och så får jag starta om datorn med power knappen... jag rekommenderar att om ni har OpenAL kort så använd inte det, utan använd default i ljud inställningar... annars är ljudet, grafiken, spelet grymt bra!!! Som jag förväntat mig... längtar till full release!

Använd de nya beta drivrutinerna för X-fi som har buggfixar för Prey vetja.

Medlem
Medlem

Jo, bästa någonsin. Känslan, ljudet, och inte minst grafiken... Underbart! Effekterna man såg i filmerna, när man går in i en låda och hamnar i ett rum är så underbart coolt

För övrigt flöt det ganska okej med Medium-inställningarna (med 1280x1024) på mitt halvbra-iga system (P4 3,0 Ghz, 1024 MB DDR2RAM, GeForce 6600GT PciE).

Nu ska jag ta och testa Multiplayer, eller MultiPrey som de skämtsamt kallat det

Inaktiv

Wow, jag fick rysningar av det som hände i början :D.

Medlem

tankar här med ..
får testas när man kommer hem!

Medlem

Nu lackar jag, mittt nät är så cp, 20kb/s överallt.. måste ringa o sparka min isp där bak.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hata 0.5 megabit GRRRR, 3 TIMMAR!!!!!!

Medlem
Skrivet av Manko:

Använd de nya beta drivrutinerna för X-fi som har buggfixar för Prey vetja.

Det gör jag vetja!!! Same shit


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Skriv svar