Prey-demo i morgon bitti

Robot
Medlem
Prey-demo i morgon bitti

Det här spelet har jag längtat på så länge nu... ska bli skönt o få testa... Hoppas bara nån annan än gamespot får ner den snabbt så man får någorlunda sjysst nedladdnings hastighet!!??

Ska bli gött, det där me 2 timmars speltid?? Jag har hört att det är ca 1 timmes speltid?? Men ifs kanske om man ska gå lurka i varje hörna så tar det lite längre tid...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Gööööt, har vänta fett länge på denna dag, Prey ser mycket kul ut och för den delen också i en snygg förpacking, Doom3 motorn (vet inte vad den heter) Gör jobbet prima


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Kommer demot samtidigt till 360?

Medlem

den ska komma till 360n imorn... men vet inte om det blir samtidigt exakt...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Hmm synd att man inte har tillgång till en bra dator, aja få väl låna nån kompis dator i några timme, för vad jag har hört så kommer de vara 1/3 av fullversionen?


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

det kommer nog suga.

Medlem

Så har lillebrorsan uberdator cha-ching


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nån som vet systemkraven?

Medlem

System Requirements

Minimum

CPU Speed: Intel Pentium 4 2.0Ghz / AMD Athlon XP 2000+ processor
RAM: 512MB system RAM
Video Card: 100% DirectX 9.0c compatible 64MB video card with latest manufacturer drivers (see supported chipsets below)
Drive: 8X CD-ROM (standard edition), DVD-ROM (Limited Collector�s Edition)
Hard Drive: 2.2GB of uncompressed free hard drive space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card
Operating System: Microsoft Windows 2000 or XP with latest service pack installed
DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

Recommended

CPU Speed: Intel Pentium 4 2.5Ghz / AMD Athlon XP 2500+ processor
RAM: 1GB system RAM
Video Card: ATI Radeon X800 series or higher video card with latest manufacturer drivers
Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi series sound card
Internet: Broadband internet connection or LAN required for multiplayer

Supported Video Card Chipsets

ATI:
ATI Radeon 9600 series, ATI Radeon 9700 series, ATI Radeon 9800 series, ATI Radeon X300 series, ATI Radeon X550 series, ATI Radeon X600 series, ATI Radeon X700 series, ATI Radeon X800 series, ATI Radeon X1300 series, ATI Radeon X1600 series, ATI Radeon X1800 series, ATI Radeon X1900 series, or better with latest manufacturer drivers. NVIDIA:
NVIDIA GeForce3/Ti series, NVIDIA GeForce4/Ti, NVIDIA GeForce FX 5800 series, NVIDIA GeForce 5900 series, NVIDIA GeForce 6200 series, NVIDIA GeForce 6600 series, NVIDIA GeForce 6800 series, NVIDIA GeForce 7300 series, NVIDIA GeForce 7600 series, NVIDIA GeForce 7800 series, NVIDIA GeForce 7900 series, or better with latest manufacturer drivers.

PREY takes full advantage of the Sound Blaster® X-Fi™ sound card. PREY supports OpenAL hardware acceleration, EAX® ADVANCED HD™ 5.0 features of 4 reverberation effects at once, and uses Sound Blaster® X-Fi™ XRAM feature to load audio samples on the cards with 64 megs of RAM. For more information on the benefits of having one of the Sound Blaster® X-Fi™ series, you can go to: http://soundblaster.com.

Medlem

Min dator ligger över Minumum-kravet men under Rekomenderat, aja får se hur det går ^^. Tackar för infon iaf Forcie.

Medlem

Yeeeeesss!!!! Skoj! Skoj! Skoj!!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Medlem

Arr!, Vill gärna testa men graffekortet ligger på lagning (Köp inte Club3D's 6600GT). Verkar kul att man kan gå upp på väggarna å grej


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Mumma


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Grymt! Har inga über förhoppningar men tror allt detta kan bli bra från de filmer/bilder man sett.

Medlem

har bara geforce ti4400
men cpu och ram klarar "Recommended"
hoppas det blir spelbart

Inaktiv

Blir väll att sätta väckarklockan någon timme tidigare då


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Inaktiv

Änkligen den kommer till Pc demo har längtat ochså undrar när Hellgate london kommer ut till demo =S

Medlem

Finns det MP i pray? och kommer detta att ikluderas i demot?

Medlem

Fan.. Endast grafikkortet klarar Recommended. ><.
....

Inaktiv
Skrivet av Rizzt:

Finns det MP i pray? och kommer detta att ikluderas i demot?

japp


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Rizzt:

Finns det MP i pray? och kommer detta att ikluderas i demot?

Hopaps det inkluderas


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tur att jag klarar Recommended, men jag tvivlar på att det ens är spelbart :/

Nåja, ska testa det iaf.

Usch, mitt GeForce FX 5500 finns inte med :/ Blir lite orolig nu, får hoppas att de tagit i högsta kant och att min processor väger upp lite grann istället. Bra FPS lär jag knappast få, men med det grafikkortet börjar jag vänja mig nu.

Medlem

Wihoo idag kommer det


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

F*n, jag behöver verkligen en ny dator :\

Medlem

2mp kartor, enligt Gamespot tar sp-demot 45min att klara.

Medlem

e det inte dags snart?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

12
Skriv svar