Spider-Man 3, bra eller ändtarmsöppning?

Skägg.
10 Chambers
Spider-Man 3, bra eller ändtarmsöppning?

Jag var trogen prenumerant på svenska Spider-Man i väldans många år, slutade strax efter att serien av någon outgrundlig anledningen började om storymässigt. Att säga att jag gillade nätsvingaren är nog en underdrift men när Peter Parkers liv gick i repris blev det X-Men istället.

John brukar snacka sig varm om spelen men jag är försiktigt tveksam, de två första filmerna har dock varit underhållande så jag måste ta mig i kragen och gå på bio snarast möjligast. Utan att spoila något, var den bra eller luktar den som Robin efter fyra dagars pizzadiet i Elmia-hallen?

#blogg


signatur
Inaktiv
Spider-Man 3, bra eller ändtarmsöppning?

Den var grymt bra!
Evil spidey istheshit
Spelen däremot luktar som något katten la på mattan ...


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem

3:an är klart sevärd, men inte så bra som föregångarna tyvärr. Som jag befarade så kändes det lite spretigt med mer än en skurk...


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers

Får se om man kan komma iväg då, medan Jesus sticker hem till farsan i år i igen.


signatur
Avstängd

Jag har aldrig läst Spider-Man särskilt mycket, men jag älskar Stålmannen och Fantomen. ^^

Jag tycker att hela filmserien var riktigt bra. Visserligen var trean inte riktigt lika bra som ettan och tvåan, men ändå riktigt bra. Jag älskar scenen då sandman upptäcker att han är en hög med sand. Otroligt välgjort och mycket gripande.

1
Skriv svar