World of Warcraft patchas till 1.11

Robot
World of Warcraft patchas till 1.11
Medlem
World of Warcraft patchas till 1.11

Antar att FragZone kommer att hosta den senare som vanligt? Inte lätt och komma intill i all denna trängsel!

Medlem

Yay! Shaman buffad >_>

Inaktiv

Jajamen, den dyker nog upp lite senare. Det är lite brist på folk just nu bara, såhär efter DH


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

varför är titlen 1.10 medans beskrivningen är 1.11?

Borde inte titlen också vara 1.11? =P

Antikvitet

My bad, fixat direkt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

För övrigt kan nämnas att även ifall patchen har släppts har servrarna legat nere hela dagen och är fortfarande nere på obestämmd tid.

Medlem

Servrarna är uppe nu


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Är det bara jag som har problem att komma in på wow-europe.com?

Någon som vet URLn som går direkt till "account management"?


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Inaktiv

Hahaha blizzard är så jävla...... Kom in på servern och den crashar efter 10min. Ett gäng av oss står på zep och den stannar mitt ute på vattnet. Inget funkade

Medlem

Noxie: Håll käften

Ska bli skoj att se hur Light's Hope ser ut

Medlem

Global LFG suuuuuuger så hårt.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Global LFG suuuuuuger så hårt.

Skapa ett nytt chat fönster bara, fattar inte fur folk kan leva med bara 1 för allt spam *shudder*

Man har 1 för all skräp typ general o skit, och en för raid/group,guild,whisper osv

Minst iallfall, antinge så man ser alla eller i flikar, tok bra


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

leave "insätt ett nr" så lätt är det att hoppa ur en kanal som man inte gillar

Ser fram emot 1.12 dock med world object pvp ej i bg! det ni


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

hoppas att dom tar bort global LFG den förstör allt. Går inte att söka efter en grupp för så fort när trycker enter så blir texten bort spamad

Hoppas att Blizzard inser att det var en dålig ide.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av cammo:

Global LFG suuuuuuger så hårt.

Skapa ett nytt chat fönster bara, fattar inte fur folk kan leva med bara 1 för allt spam *shudder*

Man har 1 för all skräp typ general o skit, och en för raid/group,guild,whisper osv

Minst iallfall, antinge så man ser alla eller i flikar, tok bra

Japp, flikar för sinnesfriden, använde det redan innan global LFG.

General / Trade / LFG / Combat / Defence / Chat

Defence är WorldDefence och Chat är party, raid, guild etc.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

hoppas att dom tar bort global LFG den förstör allt. Går inte att söka efter en grupp för så fort när trycker enter så blir texten bort spamad

Hoppas att Blizzard inser att det var en dålig ide.

haha.....du skojar väl nu eller???

Medlem

Vet inte vad för server du spelar på, men global LFG har blivit en allmän spam channel för allt annat än LFG. Så hälften av allt som är relevant försvinner bara.

Inaktiv

Global LFG borde tas bort och ersättas av en Data kanal där alla LFG.s visas i ett samlat fönster för den som letar.
Det finns redan idag en addon som sammanställer alla LFG.s vid namn CTA "Call To Arms" Detta är en funktion man bör implementera som standard. Iallafall i Global LFG.
Call To Arms @ Curse-gaming.com

Bdw. Nya forum koden är kass. Url skall vara *** Där med basta.

Inaktiv
Skrivet av Gibbler:

Bdw. Nya forum koden är kass. Url skall vara *** Där med basta.

Jag tycker det är perfekt, hur skitenkelt som helst numera, man sitter å skriver och har kopierat en adress från nånstans så det ligger klart i minnet sen skriver man bara hörni, har ni sett denna sidan? klockren ju!

Undrar var som går på tv idag? .. hmm.. kanske nåt man kan dubbekolla med imdb .. annars får man väl sätta sig med en bok eller nåt..

Det är helt enkelt mycket enklare att göra sånt här idag, fattar inte vad du dillar om
- Mo

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Noxie: Håll käften

Ska bli skoj att se hur Light's Hope ser ut

Hahah varför? Mitt fel att dem är så """" dåliga på att passa tider med patchar. Och att när man kommer in så funkar INGET.

Inaktiv
Skrivet av Noxie:
Skrivet av the wookiee:

Noxie: Håll käften

Ska bli skoj att se hur Light's Hope ser ut

Hahah varför? Mitt fel att dem är så """" dåliga på att passa tider med patchar. Och att när man kommer in så funkar INGET.

Jag tycker man får räkna med att saker å ting tar lite tid att få up and running. Man får inte glömma att det inte bara är en server som ska uppdateras på nio timmar utan över 50 stycken och då räknar jag bara med våra europeiska servrar.
Skulle man få en inblick i vad som faktiskt ska hinnas göras på den tiden så tror jag man skulle förstå det hela lite bättre

Inaktiv
Skrivet av Modemis:
Skrivet av Noxie:
Skrivet av the wookiee:

Noxie: Håll käften

Ska bli skoj att se hur Light's Hope ser ut

Hahah varför? Mitt fel att dem är så """" dåliga på att passa tider med patchar. Och att när man kommer in så funkar INGET.

Jag tycker man får räkna med att saker å ting tar lite tid att få up and running. Man får inte glömma att det inte bara är en server som ska uppdateras på nio timmar utan över 50 stycken och då räknar jag bara med våra europeiska servrar.
Skulle man få en inblick i vad som faktiskt ska hinnas göras på den tiden så tror jag man skulle förstå det hela lite bättre

Alltså det kan jag mkt väll förstå men när dem säger att allt ska vara klart kl 11 så ändå varenda jävla gång är det detta kommer ta längre än vad vi planerat tack för din förståelse blablablablabla. Självklart har du rätt men då kan dem sluta och säga en tid som oftast aldrig stämmer. Finns så mkt som fattas i wow när det gäller support etc.

Medlem

gibbler, om det skall vara standardiserat kan man väl lika gärna köra på html direkt, som det är nu är det ju inte svårare än att man får kolla dokumentationen en gång.


signatur

I never hate in plural.

1
Skriv svar