Vad gör Blizzard?

Medlem
Vad gör Blizzard?

Suttit och tänkt på nu när det snart är dags för Blizzard att avslöja sitt nästa spel, Och det som jag tänker mest på är att det kommer att Bli Starcraft2 då vi har fått lite hintar (bland annat i wc3) att det ska komma, och det är det spelet som verkar erbjuda mest Action då att ett nytt diablo skulle kännas skumt då alla soulstones är borta och vem skulle då kunna bli diablo?

Ett nytt Warcraft är nästan uteslutet då dom håller på med WoW och förnyar massa historia i det hela tiden och då skulle bara ett Warcraft spel kännas korkat. Vad jag tycker iaf. Nej jag tror på att det blir Starcraft2 då det finns så mycket mer att fortsätta på det, med Zerg Queen o Mengsk det stora fighten måste få ett slut nångång och inte bara läsas i bokform.

Eller så om dom är riktigt roliga så tar dom och släpper ut ett helt nytt spel så alla bara typ WTF? det skulle vara ultimat då vi vet att blizzard kan göra spel så kan dom säkert göra ett med nytt koncept i.

(när jag letade efter en bild att sätta upp så hittade jag denna)

Wtf? o_O

#blogg

Inaktiv
Vad gör Blizzard?

Klart det blir Starcraft 2, särskilt med tanke på var de ska avslöja det, men (en gnagande känsla av att de kanske gör en DICE och satsar på konsol finns här också)


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem

Bilden är tagen från ett aprilskämt har jag för mig

Medlem
Skrivet av Morsan:

Klart det blir Starcraft 2, särskilt med tanke på var de ska avslöja det, men (en gnagande känsla av att de kanske gör en DICE och satsar på konsol finns här också)

Jo pga dom vilda asiaterna som älskar Starcraft så lutar det ordentligt åt SC. Men som du säger det kan vara också Konsol relaterat och då blir det inge skoj.

Skrivet av PheoniX_VII:

Bilden är tagen från ett aprilskämt har jag för mig

Jo det verkar som så, såg nu när man kollade datumet var det 20060331, så det stämmer nog. Var lite förbryllad av att man inte hade sett den förut.

Skägg.
10 Chambers

Jag tror att det blir ett Starcraft, antingen Strategi eller MMO, jag skulle gärna se ett MMOFPS, instansbattlegrounds från WoW i uppskruvat tempo, 100 zergs mot 20 marines eller så.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Jag tror att det blir ett Starcraft, antingen Strategi eller MMO, jag skulle gärna se ett MMOFPS, instansbattlegrounds från WoW i uppskruvat tempo, 100 zergs mot 20 marines eller så.

Tror nog att det blir ett strategi och inte ett MMO då dom har WoW som dom ska fortsätta och bygga på och då tror jag inte att dom vill flytta sina spelare till ett annat spel och låta deras flagskepp gå under.

Fast det är vad jag tycker, jag börjar känna mig 100% säker på att det blir SC2 och att det blir i Strategi-genre. Men jag vågar inte lägga en slant på det.

1
Skriv svar