Gratistesta The Saga of Ryzom

Robot
Medlem
Gratistesta The Saga of Ryzom

Någon som vet om det är värt att testa?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Kommer ihåg att jag testade THe Saga of Ryzom innan release, stängde av det efter en timme eftersom jag inte kunde bli ett dugg insatt av det. Men det var då det, kanske ska ta och testa igen

Medlem

tyckte det var riktigt roligt
tyvärr inte riktigt genomarbetat som wow, det är annorlunda och kan därför få folk att gilla de


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Kanske är värt att prova. Vore ju kul att spela ett MMO utan att använda vapen


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Kanske är värt att prova. Vore ju kul att spela ett MMO utan att använda vapen

Håller med... Vill ha mera RP i MMO, där spelarna har större påverkan på världen.

Inaktiv

Kan detta vara något för mig måtro?

Medlem

Gah! Klienten är juh på 1.6 GB. Aja, man kan som tur är göra annat under tiden som den laddar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Men suck, det triljarde lvl-baserade mmorpg:t i mängden. Ge mig ett icke lvl-baserat mmorpg ffs.

1
Skriv svar