Serious Sam III? Nej tack

Medlem
Serious Sam III? Nej tack

Vissa spel som det kommer efterföljare på så ser man fram imot det så var det med Serious Sam II det verkad som ett roligt spel då man såg på screenshot och 1:an hade varit jäkligt roligt på lan, men när det kom så var det inte lika roligt som första spelet och allting kändes så skumt det var inte direkt så man hade tänkt sig.

Och nu när 3:an är på gång så tycker man bara usch, kan dom inte göra något nytt än att försöka mjölka på ett Duke Nukém wanabee spel. Kan det inte komma något riktigt nyskapande något som man verkligen kan se fram imot. Saknar sådana spel, men kanske den eran är förbi.

Allting behöver få en riktig "Earthcake" så att det kommer massa nya spel som är någonting att ha, ge oss underbara multiplayer spel som man kan spela co-op och ge oss härliga Singelplayer delar där man bara sitter o njuter medans man spelar.

[n=19525 Läs mer]

#blogg

Inaktiv
Serious Sam III? Nej tack

Alltså co-op delen är skitskoj i SS ... *duckar* . jag ser fram emot spelet ... och alla dessa galna monster ...


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem

jag gillade det i Serious sam1 då var Co-op delen underbar, men i 2:an var det inte lika skoj då banorna var tråkigare. SS1 är det inget fel på alls det är hysteriskt roligt. det är bara att man kan göra något annat också fast i samma stil.

Skägg.
10 Chambers

Jag kom aldrig längre än att spela demot, ett kanske kass betyg.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Jag kom aldrig längre än att spela demot, ett kanske kass betyg.

Det är faktiskt samma här, Demot var riktigt tråkigt därför ger jag det dåligt betyg. Kanske fel att göra så men om inte jag gillar det man har fått spela så tycker jag att spelet är dåligt

1
Skriv svar