Nya Hero Online-bilder

Robot
Medlem
Nya Hero Online-bilder

njaeee.

PaZ
Medlem

"Hero online" och "NetGameCorporation" låter ju faktiskt som ett aprilskämt..

edit: sen såg jag bilderna på huvudjägare som krymper huvudena redan på kroppen, och hoppas än mer att det är ett skämt: [http://www.gamershell.com/pc/hero_online/screenshots.html?id=...]

Inaktiv


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Dom kunde ha stulit gränssnittet lite mindre från WoW

Medlem

Vi har wow. lägg ner att skapa mer MMORPGS på ett par år tills nya ideer kommer fram please -.- Liknar väldigt mycket Kal online O.o

Medlem

Kal och SRO är de bästa gratis MMORPG's jag vet om.. Och nej detta är inte super bra men ja det är faktist lite kul..

Och drunken, sluta gnäll eller dra.. Var glad att det finns folk som gör gratis spel som faktist går att spela.. (WoW må vara populärt men är fult som stryk och inte alls bra)

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vi har wow. lägg ner att skapa mer MMORPGS på ett par år tills nya ideer kommer fram please -.- Liknar väldigt mycket Kal online O.o

WoW är inte heller så jädrans perfekt :P.

GRIND, GRIND, pause, GRIND, GRIND etc.

Medlem

Detta var juh inte hel snyggt.

Håller med om att WoW inte är tok snyggt det heller, men det har sin lilla WoW-stil.

Det här ser allmänt skit fult ut..

Medlem
Skrivet av Qrush:

Kal och SRO är de bästa gratis MMORPG's jag vet om.. Och nej detta är inte super bra men ja det är faktist lite kul..

Och drunken, sluta gnäll eller dra.. Var glad att det finns folk som gör gratis spel som faktist går att spela.. (WoW må vara populärt men är fult som stryk och inte alls bra)

ööhh var mer att sluta tillverka MMORPGS som redan finns, som Kal online i detta fall -.- det ser ju precis likadant ut! Har spelat Kal online också så jag har inget imot det O.o fick du det ifrån? Som sagt, mitt inlägg var riktat imot att sluta göra samma sak OM och OM igen, det är inget roligt hur gratis eller dyrt det än är eller hur?

p.s Learn 2 read

Skrivet av Qrush:

WoW är inte heller så jädrans perfekt :P.
GRIND, GRIND, pause, GRIND, GRIND etc.

Inte perfekt, men 6 miljoner spelare är där just nu och det betyder ju att det är det bästa på marknaden just nu. Dock så är alla MMORPGS baserade på grinding på olika sätt så det är väl inget nytt Så Gör ett MMORPGS som är både greppande och minimal grinding! både pve och pvp! där har vi en ny ide, det som jag vill ha fram

Medlem

I mitt tycke spelas WoW bara för att det är gjort av Blizzard.. Det är så det verkar iallafall? + Drunken jag kan läsa vart fick du att jag sa att du hade nått emot Kal? p.s Learn 2 read

Medlem

ok, varför sa du att jag då skulle sluta gnälla om saker som är gratis? för det är väl inte hero online? Men Kal är ju det om man inte vill ha extra gear så undrar vad du rökt på -.- Men men, jag håller faktiskt med om att många spelar wow enbart för att blizzard gjort spelet och det är inne just nu. Men det är inget dåligt MMORPG i min mening.

Medlem

Rökt på? Inget vad jag vet och det är gratis nu? Du kan få en nyckel igenom MMORPG.com..

Medlem

beta key ja -.- inte direkt samma?

Medlem
Skrivet av Mykee:

Håller med om att WoW inte är tok snyggt det heller, men det har sin lilla WoW-stil.

du vet väl att wow har en tecknad stil... så grafiken är inte ful


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hmm.. Tecknad stil? Har jag inte tänkt på faktist..

1
Skriv svar