Crysis handkamerafilmat

Robot
Medlem
Crysis handkamerafilmat

Snyggare spel får man leta efter.

/me like

Medlem

verkar ju finnas lite innehåll bakom den fina fasaden också


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

GAAH!! GE MIG!!=P hmm fast vill man veta systemkraven?=P

Medlem

Bah, gillade inte systemet med att kunna bli starkare etc.. Grafiken var underbar dock, kortspel-hus ftw!

Medlem

haha fy fan vad najs trailer... ååh vilken underbar grafik och miljöerna var så realistiska (iteractive enviroments) stava? är en underbar funktion.

Föresten finn den med lite bättre kvallité på www.gametrailers.com då den är i aningen mindre storlek...

Nu till min fråga, vet någon om denhär finn att ladda ner? jag pallar inte flash player.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Verkar ju vara noll gore


signatur

War never changes.

Medlem

Narrated by: Jean claude Van damme.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Tycker kort-huset och de fiberlösa träden ser ganska tråkiga ut...

Visst, detta spel verkar vara ett stort steg framåt för interaktiva och dynamiska miljöer, men det ser ut att finnas mycket rum för föbättringar!

Medlem

väldigt shysst

Medlem

"These guys are sleeping now, so if i doesn't kill them they are going to wake up - so I'm going to blow them up a little bit!"

Hur snyggt som helst, och verkar komma med massor med nya ideer! Det här verkar ju bara bättre och bättre!! *dreggel dreggel*


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Ja eller när han säger "Now lets go and kill some people"... Lät så kul när han sade det... Men spelet ser underbart ut, lär väl bli en förmögenhet man får slänga ut för att kunna lira detta med all bling bling på???Nästa uppgradering för mig blir : Intel Conroe, 2gb Corsair DDR2, ATI R600 GPU, Och nå passande CF Moderkort. Plus Vista då förstås... jag är nog en av få här som älskar Vista´s nya stil och funktioner... Ser verkligen fram emot Vista och DX10!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser kanon ut! Tyckte dock inte om möjligheten för spelaren att kunna slå sönder ett hus med nävarna.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Någon som vet vilka system han sitter och spelar på.?? Det flyter ju på fint för honom:D

Inaktiv

Vill ha! System req vill man ju veta =(

Medlem

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

Inaktiv

Predator1 vibes från när han matade ner träden

Medlem

alla här verkar bara bry sig om grafiken. Ett bra spel ska ha bra story och bra spel känsla annars är det bara skräp imo.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Night hawk du vet ingening, finns många spel som inte har någon story men är bra endå...
Cellfactor FTW


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

alla här verkar bara bry sig om grafiken. Ett bra spel ska ha bra story och bra spel känsla annars är det bara skräp imo.

tja, i detta fallet är det ju grafiken som gör spelkänslan.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

alla här verkar bara bry sig om grafiken. Ett bra spel ska ha bra story och bra spel känsla annars är det bara skräp imo.

Håller med till 245%

Men att kunna skuta ner träd så att de skadar folk och att man kan gömma sig i miljöerna samt att upptäcka fiender gömda i miljöerna pga. att buskarna rör sig har möjlighet att höjja känslan en hel del.

Ser främst grafiken som en bonus men jusst i Crysis fall så är jag sugen på att spela det även bara för grafikens skull (även om grafiken inte kommer hålla intresset uppe länge så vore det kul att testa det).

Sen var känslan i FarCry bra tycker jag så har de inte förstört den så kommer den här grafiken bara att förstärka den.

Medlem

"wow, what this guy doing ?"


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

Night hawk du vet ingening, finns många spel som inte har någon story men är bra endå...
Cellfactor FTW

Typ alla 80-tals spel Ne snyggt som fan är de och med tanke på hur bra FarCry va så kommer nog detta slå igenom riktigt kraftigt i spelvärlden.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

Hoppas det kommer schyssta COOP moddar till Crysis:D fatta springa runt där i skogen med sin polare!!!!! AHHHH DÖR AV LÄNGTAN!!

Blir till spara till lite Conroe powah och R600! och vista såklart..

1
Skriv svar