GRAW-banpaket inom kort

Inaktiv
GRAW-banpaket inom kort

Vafaen bryr jag mig om att dom har dedi servers? Jag vill ha standalone så jag kan lägga upp min egen server. Sen är jag fortfarande hårt less på att dom först väljer Domination och sen DM före TDM. Finns i princip inte en person inom GR värden som är lycklig över nUBI/GRINs val av game modes. Över lag så suger det hårt att dom skickar ut GRAW i ngn form av BETA status och sen ska det patchas upp till fullversin av spelet. Nu är jag iofs övertygad om att det är nUBI som haft sin fula hand med i spelet i vanlig ordning. Det känns som om nUBI inte vill att PC delen av GRAW ska lyckas.

Medlem

Idel förkortningar
Välkommen, förresten

Fristående server kommer under sommaren.
här kan du läsa mer.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Har funnits på FZ sen sidan startade i princip. Reggade bara om mig i mitt gamla namn eftersom jag ramlat tillbaka till vU igen så välkommen själv du ^^

Sen jag vet att standalone kommer sen som så mycket annat i det här spelet. Det är lixom det som är problemet. "Kommer sen" verkar vara nUBI's nya ledord (då förutsatt att spelet sålt så bra att det lönar sig att kasta ett ben till nötterna).

Medlem

"Herr glaset är halvtomt"

Jo, men sådär är det jämt. Tror dock på gringubbarna även om jag gärna håller mig en smula skeptisk mot ubi. Fransoser som gillar starforce ska man akta sig för


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

FSAA fock it!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Nämn ett spel till som släppts så ofärdigt som GRAW. När utgivarna själv går ut och säjer att om dom gjort klart spelet så skulle det inte kommit förän till jul så blir man lite fundersam.

Medlem

Spelet är färdigt, dock så innehåller deras patcher utöver buggfixar även nytt innehåll vilket jag inte ser som något att wajna över.
För att nämna två ofärdiga spel vid release, SCCT och BF2.

Inaktiv

Du Verity tom GRIN/nUBI har gått ut och sagt att spelet INTE är färdigt så du får ursäkta att jag anser du skriver bull nu.

Medlem

skulle du kunna ge en länk?

Medlem
Skrivet av Verity:

skulle du kunna ge en länk?

"Q. First of all, why not include all this content from the beginning?

A. Because GRAW PC would have then been released for Christmas 2006"

Går att läsa här:

[http://www.ghostrecon.com/uk/newspost.php?id=15870]


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar