Jag spelar episodiskt självmant

Medlem
Jag spelar episodiskt självmant

Episodiska spel som affärsmodell? Bah! Faktum är att jag spelar långa spel mer eller mindre episodiskt på egen hand. Jag har helt enkelt inte tid att sträckspela spel, så jag måste spela i kortare omgångar. Jag håller bl a fortfarande på med FFXII. Min kompis ligger på över 130 h och har ännu inte klarat det, alltså är det ett extremt långt spel. Om jag spelar ca 1 h i veckan, precis som vanliga tv-serier alltså, så kommer den här tv-spelsserien FFXII hålla mig sysselsatt i flera år framåt!

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv
Jag spelar episodiskt självmant

Jo visst skitbra speciellt när man spelat igenom ett spel som Sin emergence och får försmak på de coola monstrena i nästa del ...som aldrig kommer! hata episod baserat och ge mig Episode två (HL2) NUUUU!


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Inaktiv

Jo visst skitbra speciellt när man spelat igenom ett spel som Sin emergence och får försmak på de coola monstrena i nästa del ...som aldrig kommer! hata episod baserat och ge mig Episode två (HL2) NUUUU!


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Skägg.
10 Chambers

Hehe, jag har inte tänkt på det på så vis. Och jag brukar ändå flippa på serier, det blir att man väntar på dvd-boxen så man kan dra en halv säsong en bakissöndag.


signatur
1
Skriv svar