Melodifestivalen? LMFAO!

Medlem
Melodifestivalen? LMFAO!

Jaha, då var ytterligare ett avsnitt av såpoperan melodifestivalen över, ja alltså jag är så jävla skeptisk till hela det här spektaklet att jag vill faktiskt inte prata om det mer

Så jag nämner något om EVE online istället som jag håller på och testar (ett 14-dagars trial konto). Första intrycket av spelet är att det är grymt komplext, så komplext att det fan är löjligt. Bara den grundläggande tutorialen tog säkert 3-4 timmar. Utöver det så får man två (?) tutorials-uppdrag man ska klara av, när jag kom till det sista uppdraget så blev man totalt överkörd av "badguys", så överkörd att jag har fått tillbaka två skepp, plus att jag köpt ett större skepp bara för att se ifall jag hade någon större chans att klara uppdraget. Hittils är det ett dött lopp, jag kommer ingenstans och detta är ju ett perfekt sätt att skrämma iväg potentiella köpare, sådana som mig. Efter ikväll så kommer jag aldrig mer att titta åt detta spel utan jag kommer återgå till mitt älskade Fallout 2.

#blogg


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Skribent
Melodifestivalen? LMFAO!

Håller med. EVE Online är kul, inte för nybörjaren utan för dem som varit med från början. Det tar nästan ett halvår innan man kan börja konkurrera med medelmåttan.

Inaktiv

Känner typ samma sak. Spel som är omöjliga slänger jag i väggen och hoppas att de går sönder..


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar