Ghost Recon-nytt

Robot
Medlem
Ghost Recon-nytt

Detta spel suger och kommer alltid att suga så länge dom eller någon inte fixar så att man kan köra med FSAA, ser ju helt förjävligt ut... och detta ska va next-gen *pff tacka vet jag Cellfactor, det är riktigt snyggt och kul som attan... (har kommit på ett sätt som gör att man kan lira det utan något dyrt Phys-X kort utan minsta lagg) PM'a mig om du vill veta tricket...

Skål på er!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ja detta lir är lätt 100 gånger bättre på 360.

Inaktiv

FSAA finns med i denna patch

Medlem
Skrivet av SnapS'Stoli:

FSAA finns med i denna patch

det kan inte va sant? VISA maaaaj!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Grafiken spelar inte så stor roll, även om spelet känns lite väl krävande med tanke på hur kantigt det ser ut.
Jag ser fram emot den nya patchen iaf

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av SnapS'Stoli:

FSAA finns med i denna patch

det kan inte va sant? VISA maaaaj!

Från ghostrecon.com:

Citat:

Starting in June, Ubisoft and developer GRIN will release brand new multiplayer modes, including:

* Deathmatch mode, Map Editor for Deathmatch and Domination, anti-cheat fixes, Anti Aliasing feature, and New co-op maps

Throughout the summer:
* Team Deathmatch, Hamburger Hill modes, Original GR co-op mode, Map editor for TDM, HH, OGR co-op, GRAW co-op improvement (quick start and respawn) and Dedicated Server pack

Inaktiv

Laxen>> Du inser att FSAA inte stöds av de flesta grafikkort tillsammans med HDR?

Medlem

jo, jag vet om det. Men jag tänkte att man kunde stänga av den funktion... Använda te.x Bloom istället, jag skulle hellre ha AA än HDR i detta spel.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Fast GRAW använder inte HDR utan nåt som kallas deferred lighting, samma teknik som används i Unreal Engine 3. Men att använda deferred lighting med FSAA fungerar inte på de grafikkort som finns idag vad jag vet, så det ska bli intressant att se hur GRIN lyckats få det att funka.

Inaktiv

Kommer enligt rykten att bli en fet prestandaförlust att köra fsaa iaf.

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

jo, jag vet om det. Men jag tänkte att man kunde stänga av den funktion... Använda te.x Bloom istället, jag skulle hellre ha AA än HDR i detta spel.

Du vill hellre ha lite mjuka kanter än möjligheten att se i mörka gångar osv...owell, to each of his own...

1
Skriv svar