Två DS-spel för 399 på GAME

Inaktiv
Två DS-spel för 399 på GAME

Var nere på stan idag och kikade i GAME. "Lyckades" nämligen sälja min gamla rostiga VW Golf II:a från -89 för ungefär tre lax så ville sätta sprätt på lite så snabbt som möjligt.

Upptäckte snart, till min stora lycka, att både Kirby: Power Paintbrush och Phoenix Wright: Ace Attorney var i en kampanj med två för 399 (eller ett spel för 299), så jag slog till ganska direkt.

Har spelat båda spelen ungefär en timma vardera och därmed kommit in lite i båda (klarat första världen i Kirby och första målet i PW), och båda spelen verkar klart uppfylla mina benhårda preferenser. Ser ut att bli en riktigt bra gamerhelg detta!

Återkommer i slutet på helgen med mina intryck från spelen. Till dess, game on!

#blogg


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Två DS-spel för 399 på GAME

Förstår inte vad som är så kul med Ace attorney(har ej spelat), Verkar inte så jätteskojj att spela som advokat.

Inaktiv

Spelet verkar handla en del om att du som spelare faktiskt tänker på vad som sägs, görs och syns för att kunna klara fallen. Kan tänka mig att det finns likheter med Hotel Dusk med skillnaden att detta är ganska frenetiskt vid vissa tillfällen.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

1
Skriv svar