Gratistesta Penumbra

Robot
Medlem
Gratistesta Penumbra

verkar ju asballt och snabb server dessutom! det här ska testas!

Medlem

Ah, ganska imponerande.. Gott med gratis btw \o/

Medlem

Är det samma version som släpptes för 1-2 månader sen? Eller är det en uppdaterad version? Rätt tuff fysik i det, inga magiska dörrar eller lådor i det

Medlem

Är ett bara typ ett demo eller en beta av nåt spel?

Laddar ner det nu...


signatur

<3

Medlem

Borde ju nästan få tipstack för detta, skapade en tråd om detta tidigare idag http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=2486
Coolt med gratis spel iaf

Medlem

Fargo: hehe jo *hint*

btw: Don-fargo?

Medlem
Skrivet av mullins:

Fargo: hehe jo *hint*

btw: Don-fargo?

Don-fargo?

Medlem

Är det bara för mig som grafiken ser kass ut?, ser ut att vara i väldigt lågt färgdjup.


signatur

<3

Inaktiv

Väldigt mysigt spel! Måste testas!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Fargo: nähe, fel av mig ^^

urken: spelet såg ut att sakna AA här :f

Medlem

Asså, spelet är gratis FFS. För att vara gratis tycker jag spelet ser helt ok ut faktiskt.

Medlem

Mhm.. Riktigt snyggt.. Provade precis att kasta ner en flare ned för trappan, vackert. Men oj vad fysiken var rolig

Medlem

Mycket imponerande med tanke på att det bara utvecklats ett halvår och att det är gratis! Lite grafikbuggar är det dock för mig.
Tänk om någon spelutgivare skulle finansiera utvecklarna så de kunde vidareutveckla spelet och sedan ge ut spelet. Det vore grymt!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Trevligt

Varför dör jag direkt när jag går in i Level2 access? (Den som kräver passerkort)


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

Trevligt

Varför dör jag direkt när jag går in i Level2 access? (Den som kräver passerkort)

Spelet slutar tyvärr där tror jag, kolla hemsidan och dess forum.. Fanns lite där.

Redaktör
Skrivet av Fargo:

Borde ju nästan få tipstack för detta, skapade en tråd om detta tidigare idag

"Klart grabben ska ha tipstack!" (Glömde, förlåt. Refresha)


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av Fargo:

Borde ju nästan få tipstack för detta, skapade en tråd om detta tidigare idag

"Klart grabben ska ha tipstack!" (Glömde, förlåt. Refresha)

Mitt första tipstack! Nästan så man får en tår i ögat

Medlem

Kom precis till "slutet", måste säga att det är ett grymt nice lir! Ni som ännu inte testat det och har 2 timmar över och lite hjärnceller borde ge det en chans!

Inaktiv
Skrivet av mullins:

urken: spelet såg ut att sakna AA här :f

Huh?

AA har inget med färgdjup att göra och dessutom går det att få AA i alla 3d-spel genom att aktivera det i dina grafikkortsinställningar.

Medlem

Detta spelet testade jag iofs för någon månad sen, FZ lade upp den efter någon svensk gameaward. Iaf, hade bara lite tid när jag testade det så jag gick runt lite i rummet bara och kollade, testade fysiken. Och det var faktist coolt.

1
Skriv svar