Nya chefredaktören i hörnet

Antikvitet
Nya chefredaktören i hörnet

Nu är det officiellt, Super PLAY:s nya chefredaktör heter Joakim Bennet, som senast kommer från Reset Media där han bland annat gjort Xbox Life. Han har för ett par år sedan varit chefredaktör även för PC Gamer, så många av mina kollegor känner honom sedan långt tillbaka.

Det ska bli spännande att få en ny kollega på så nära håll och se i vilken riktning han vill se tidningen gå. Vad tror ni han gör med den?

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Nya chefredaktören i hörnet

Jäklar mig, Mats Nylund och Joakim Bennet på samma tidning igen? Blev ju genast en anledning till att starta en prenumeration på SuperPlay.

Vilken galning jag är, startar jag en prenumeratin på SP också har jag alltså 3 tidnings-prenumerationer (PCG + Level också). Verdamt, jag som skrev illa om branschens framtid igår på min blogg


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv

Dags att börja köpa SuperPlay igen då. Tycker att Pc Gamer tidningarna blev mycket sämmre när Bennet och Nylund lämnade den.

Medlem

Var ett tag sen man hörde om bennet, men var det inte PCG som skämtsamt bashade på SuperPlay?

Inaktiv

Amen NEJ... kommer jag nånsin får mitt spel som jag 'vann' för att jag var månadens brev för 2 månader sen??? Nu när det byter.. aaaaaaaargh...


signatur

To swing is not to Wii.

Inaktiv

Wee äntligen, nu kn man ju läsa superplay igen


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem

Hoppas att tidningen blir bättre då, får nämligen hem Super Play, PC Gamer och Gamereactor i brevlådan varje månad. Så det vore ju gött!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar