Splinter Cell: Conviction

Medlem
Splinter Cell: Conviction

Jag spelade först SC: DA på vanliga Xbox och det var kul, lite störiga moment och en story som verkade ihopklippt på 5 minuter. Men iaf dom lyckades få ett skönt spel att avnjuta själv och med kompisar. Sam Fisher var coolare än någonsin med sin nya hardcore look.

Sen för ca en månad sen testade jag spelet på Pc som jag hade hört skulle vara totalt uruselt men som den Splinter Cell fan man är så ville man såklart spela det med då allting skulle vara annorlunda, och ja det var det men jag tyckte faktiskt det var otroligt bättre spel än vad det var till Xbox. Nu kunde man vara ute på dagen och samtidigt gå runt mer i JBA basen, mer frihet än vad något annat Spinter Cell hade givit en.

Nu så ska ett till Splinter cell komma och det ser jag så mycket fram imot, jag
älskar hans nya stil som han kommer att få nu när han är ensam och ingen finns till hans hjälp, eller jo det finns det men vill inte ge förmycket spoilers av vad man har hört. Tittade på den franska sidan som hade fått lite förhandsvisning och jag var mer än bara positiv på detta som ska komma. Ubisoft i love you!

Läs mer här

#blogg

Medlem
Splinter Cell: Conviction

Fisher kickar Solid snake tillbaka till sin pappkartong vilken dag som helst

Medlem

Solid Snake är fortfarande mästaren, men Fisher är på god väg :D!

Medlem

Bara att hålla med Marvin, Fisher är som Chuck Norris han har alltid någon bra kommentar och kickar butt!

Dagens Chuck Norris skämt
"Chuck Norris dont have a chin under that beard he has another fist"

1
Skriv svar