Var med och testa World in Conflict

Robot
Medlem
Var med och testa World in Conflict

MAssive levererar fina grejer, man kanske skulle signa up nu när man har en hygglig nurk.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jag bor ju i norrland, så det blir inga problem att pendla 100+ mil.

Medlem

får väll se om dom hör av sig.


signatur

P.L.U.R

Medlem

vadå, om man får turen att testa måste man göra det i Malmö då? jag fattar inte...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen ja, dom vill ha testare som kan komma till deras lokaler i malmö, dvs om du bor i närheten är du välkommen att anmäla dig...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skägg.
10 Chambers

De poängterar också att det kan komma fler tester i framtiden.


signatur
Medlem

okej, men vad menar dom med
"If you are located in another region you might be asked to participate in email surveys or other online tests"?

har dom så att man kan testa det online eller utan att komma till Malmöe? fatter inte vad dom menar...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Testade detta för ett år sen (givetvs inte lika snyggt som de är nu) men rekomenderar er som bor nära att åka dit. Väldigt roligt spel och väldigt trevlig personal och lokaler.

Medlem

testa in person lär ju vara bra mycket roligare än nåt anonymt online beta test, lite synd att min inte bor nära malmö. Dessutom regerar ju Ground Control 1 ganska hårt


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tänker bosätta mig hos Famest i malmö hela testet bwuhaha.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

men hur får man acces till online beta testet? pallar inte åka ända till Mjalmoöe PLZ plz!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

men hur får man acces till online beta testet? pallar inte åka ända till Mjalmoöe PLZ plz!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

the film looks damn cool! Very realistic colors. Hope it's a success!

Inaktiv

Intro-filmen är pre-renderad och med motion-capture. Den visar INTE ingame-sekvens, utan är en trailer.

Men ja, den är snyggt - och gjort på fåtal veckor med Lightwave som 3D-redskap.

1
Skriv svar