Skärmdumpar på Prey

Robot
Medlem
Skärmdumpar på Prey

Längtar..... mmmm....en vecka kvar till demo´t!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

naaajs, bara en vecka? fett! öjj detta är ju baserat på doom3motorn, dock ser det både snyggare och mysigare/stämmingsfullare är D3. Hoppas som fan på detta spel.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

hänger han inte "opp" hinkar?


signatur

I never hate in plural.

Medlem

hänger pappa o pinkar i taket?

ärligt talat, om man ska döma av skärmdumpar/filmer från det här spelet, så kommer det bli totalt kaos. i varje fall i början enspelarläget kanske inte blir lika totalt, men i flerspelarläget, innan alla lär sig banor och sådant, så kommer det vara sinnessjukt. fiender på tak och väggar...


signatur
Medlem

Fiender i tak och väggar fanns ju redan i det första SiN! Kul och annorlunda! Kan bli skoj det där!

Skärmskotten ser grymma ut! Dom verkar ha matat den eminenta DooM3-motorn med steroider! Fränt!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Inte för jag såg några nya bilder men, längtar till spelet! :]


signatur

sleeplezz

Medlem

Jaaaaaaa, Doom 3-motorn äger (får man använda ett sånt uttryck när man är 25 år?).

Tror detta kommer bli riktigt kul och videosarna man sett är riktigt snygga. Kul att mellan världar.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar