När faaan ska man förlova sig?

Medlem
När faaan ska man förlova sig?

ja? när i helvete ska man göra det.
hatar det här, jag är 24 jävla fittår, tiden går fort som en snårkråka som rinner nedför en pansionärs svettiga kind

Är man vuxen nog för ett sånt steg? låsa fast sig vi en kvinna?
HUR exakt vet man det?
förbannat jobbigt steg.
faan, jag vill , eller ja en del av mig vill vara hemma å sova hoss mor å far.
medans den andra delen vill förlova sig..
hur vet man när det är dax... tips tas gärna imot..

baah faan nu blev det seriöst igen!

#blogg


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
När faaan ska man förlova sig?

Chilla o ta det som det kommer.
stressa dig inte. varför ens förlova sig?
Mår man bra tillsammans så är det ju skitsamma.

Inaktiv

Inte farligt. Att förlova sig är väl snarast ett öppet tecken på att man är "ihop" och inte ett förbund att liknas vid giftermål. Visst, det finns dem som tycker att man borde gifta sig inom 12 månader efter förlovning. Själv lever jag lyckligt med min sambo, förlovad sedan 6 år. And counting.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Förlova dig för fan, ajsmän!

Medlem

Beror som sagt på hur seriöst man tar det, min ena syster har likt Nolite varit förlovad med sin kille i drygt 6-7 år och har inte gift sig eller dylikt ännu.

Vissa ser det som en del inför giftermålet och andra ser det mer som att kila stadigt. Frågan är bara hur du och Lea ser på det hela.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Nolite - mm min tjej är lite så där, ang gifta sig inom 12mån, det gör mig rätt så nervös, men om man kan "slippa" det "kravet" så skulle det kännas lättare, helt klart. borde väll inte vara ett jätte stort "krav" imo

hua det är rätt svårt faktist, men jätte skönt att se folks inställningar och syn! jätte bra tack!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

stackars dig älskling... det kan inte ha varit lätt.. jag vet hur det är att känna sig tvingad till någon sånt..! men du ska veta att jag tvingar dig inte till någon sånt, utan jag nöjer mig med bara dig! en ring för mig är speciellt.. och det ska kännas bra om man ska förlova sig.. även om man inte har tänkt att gifta sig..! så känn ingen press nu när du är tillsammans med mig. jag har allt jag redan önskar mig - dig, IceMan <3 Puss din Dagalie


signatur

,, lita på rosa

Medlem

Tack mitt hjärta
Känns bättre med dig, vi pratar så mycket om allt, så jag är inte lika orolig med dig

puss Dagalie!


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar