Tomb Raider-demo för muskelburkar

Robot
Medlem
Tomb Raider-demo för muskelburkar

brorsan fick ett 7800gtx i veckan.. kanske borde..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

*Laddar ner*.. Fick just igång datorn igår med X2 3800+ och 2st 7800GT, kan det bli bättre tajming?


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Säg gärna till om det var värt att testa.....


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Någon som orkar fixa bild? Skulle uppskattas.

Inaktiv

Värdelöst, laggade utan AA tom, ser ut som dom bara förbättrat vattnet, slöseri med tid att ladda ner dessa 500MB.


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem
Skrivet av Moscow:

Värdelöst............. slöseri med tid att ladda ner dessa 500MB.

Vilket I-Landsproblem


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Aja ingen ide att testa enligt mig.


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Jag är ju ett gammalt Tomb Raider fan så ajg gillade det har inte kört de tidigare demon så jag har inget direkt att gemföra med! Men det flöt perfekt på min dator en Sandiego 4000+ x1900xtx 2gig ram med allt på högsta i 1280*1024

Inaktiv

Är det samma grafik som i fullversionen? Alltså Pixel Shader 3.0?


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Screens, screens, screeeeiiiieeens!! /me vill ha screens....

Medlem

http://w1.582.comhem.se/~u58210646

3 bilder. Det blev lite suddigt när jag ändrade om dem till jpg. Alla inställningar på högsta hade jag

Medlem
Skrivet av Floppydisk:

http://w1.582.comhem.se/~u58210646

3 bilder. Det blev lite suddigt när jag ändrade om dem till jpg. Alla inställningar på högsta hade jag

Läckert!

Synd bara att man sitter på ett gammalt 6800.

Medlem

Tack för bilderna

Medlem
Skrivet av NiXPhoenix:

Läckert!

Synd bara att man sitter på ett gammalt 6800.

Vadå fungerar detta demo endast på 7800 och x1900 serierna? Jag lirar både Half-life 2, BF2 och Far Crymaxade inställningar i 1280x1024 utan minsta problem så vadå? :evil:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

fungerar säkert. Officielt recommended var en 78000gtx 512mb därifrån kanske de funderingarna. Själv har jag 256

Inaktiv
Skrivet av Laxen:
Skrivet av NiXPhoenix:

Läckert!

Synd bara att man sitter på ett gammalt 6800.

Vadå fungerar detta demo endast på 7800 och x1900 serierna? Jag lirar både Half-life 2, BF2 och Far Crymaxade inställningar i 1280x1024 utan minsta problem så vadå? :evil:

Det här var en verision med snyggare grafik och då är det ingen mening om man sitter på ett så gammalt kort som ett 6800 som ändå inte kan utnyttja effekterna. Sen är inte Far Cry, HL2 eller bf2 spel som behöver ett supergrafikkort för att köra max.

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:
Skrivet av Laxen:
Skrivet av NiXPhoenix:

Läckert!

Synd bara att man sitter på ett gammalt 6800.

Vadå fungerar detta demo endast på 7800 och x1900 serierna? Jag lirar både Half-life 2, BF2 och Far Crymaxade inställningar i 1280x1024 utan minsta problem så vadå? :evil:

Det här var en verision med snyggare grafik och då är det ingen mening om man sitter på ett så gammalt kort som ett 6800 som ändå inte kan utnyttja effekterna. Sen är inte Far Cry, HL2 eller bf2 spel som behöver ett supergrafikkort för att köra max.

Se där har du fel, mitt 6800ultra klarar detta sketna demo utan problem, dessutom så är hl2, far cry och bf2 visst krävande spel.
Nu till min fråga, hur klarar jag mig förbi detdär svåra rummet i grottan, när man ska ta upp en extra låda ur vattnet som tyngd åt mekanismen?. Det finns även en typ av gungställning eller liknande som man kan använda, någon som vet hur man gör?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Du lägger en låda på gungan, sen hoppar du på andra sidan från kanten som finns där brevid...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Jag brukar inte klaga på grafik i spel, men det här var ju inte precis Next-Gen SOTA-grafik...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Jag brukar inte klaga på grafik i spel, men det här var ju inte precis Next-Gen SOTA-grafik...

ää brösten var iaf rundare ^^

Medlem
Skrivet av Laxen:

Se där har du fel, mitt 6800ultra klarar detta sketna demo utan problem

Då har du inte kryssat i "Next gen"-läget...

Men det ska tilläggas att Tomb Raiders så kallade "next-gen" läge inte är speciellt snyggt och dessutom fruktansvärt dåligt optimerat. Effekterna hade också säkert kunna skrivas om till SM 2.0.

Medlem
Skrivet av Michael:
Skrivet av Laxen:

Se där har du fel, mitt 6800ultra klarar detta sketna demo utan problem

Då har du inte kryssat i "Next gen"-läget...

Men det ska tilläggas att Tomb Raiders så kallade "next-gen" läge inte är speciellt snyggt och dessutom fruktansvärt dåligt optimerat. Effekterna hade också säkert kunna skrivas om till SM 2.0.

Se där har du fel igen, jag hade visst kryssat i "next gen" knappen som fanns i setup'en innan jag startade spelet. Som jag visste flöt spelet på ganska bra med maxade inställningar, förutom där vid vattenfallet, vattnet var mycket krävande :<
Ps, ska snart köpa ett 7900gt, det ska prestera lika bra som ett 7800gtx och kostar bara 2800 spänn

Chill


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar