Trippel från Neverwinter Nights 2

Robot
Medlem
Trippel från Neverwinter Nights 2

Det ser nice ut faktiskt. De har sagt att landskapen ska vara öppna nu och vara mer heightmap baserade. Undrar *hur* öppna landskapen är

Medlem

"Jag trivs bäst i öppna landskap" trallllalala trallalala

Medlem

ser rätt snyggt ut på bilderna, kanske har det nu blivit teknisk möjligt att göra snygga miljöer i 3d. det var ett av de stora problemen för mig med nwn, att det inte riktigt kunde mäta sig med de underbara 2d-miljöerna i t.ex bg2.

sen hoppas jag att de har lagt ner lite extra tid på berättelsen den här gången, sist var den oerhört förutsägbar och jag tyckte även att hela spelet var alldeles för linjärt.

förresten, räknas man som gammalmodig och bakåtsträvande om man inte vill ha de nya reglerna till ad&d, utan hellre sitter och 'rollar' sina stats i timmar innan man börjar spela?


signatur
Inaktiv

Jag undrar om dom ändrat stridssystemet, det blev lite väl segt i NWN.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

bah, fyfan va fula dem där "avatarerna" är. Var bättre i ettan med tecknade, de där ser ju ut som något från 90-talet.

Medlem
Skrivet av PriMo:

bah, fyfan va fula dem där "avatarerna" är. Var bättre i ettan med tecknade, de där ser ju ut som något från 90-talet.

Håller med, vad är de riktigt vackra avatarerna som funnits med sedan Baldurs Gate till NWN, de som var på bilderna ser ut som riktigt sunkiga renders för typ 5-10 år sedan


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar