Test Drive: Unlimited plåtat

Robot
Medlem
Test Drive: Unlimited plåtat

Detta spelet vill jag ha

Väntar för tillfället på tre spel: Detta, Flatout2 och GTR2.

Dom släppte du ju ett demo på detta under e3, men det var ju bara till xbox360 Hoppas dom ändå kan ta å släppa ett pc-demo snart, så dom inte väntar med det tills veckan innan spelet kommer ut :\

Många fina bilar finns de att köra i TDU iaf! 8)

Edit: Mitt hundrade inlägg!

Medlem

Ett givet köp när det släpps till PC i slutet av september. Världens första MOORG påstår dom, nåja, återstår väl att se, men härligt kommer det att bli att få testa 125 fordon på en hel Ö.
Utvecklarna har dock nämt att det ska komma ett nytt demo, dock inget datum eller till vilken konsol (antagligen 360 igen :(, eftersom det verkar vara den som är den "primära" för TDU), men skoj ska det bli i alla fall. Håller på att bearbeta utvecklarna i TDUs forum om ett PC demo så något ska det väl bli :P.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Haha, är inne å läser på TDUs forum nästan varje dag för att leta nyheter Har sett en del som tjatar på utvecklarna där

Ja, dom har en riktigt fin lineup med bilar, men givetvis så saknas en del Var är alla Porschar tex?

Var det inte nån som sa att det skulle komma i oktober istället?

Redaktör

Fjärde kvartalet är vad som sägs om pc-releasen, 360-varianten ska komma i september.


signatur
Inaktiv

Ge mig!

Edit: ...Lamborghini Diablo


signatur
Medlem

Undra om man kan ha en svart motorcykel, Svenska Ghost Rider någon ;P ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Du menar en Suziki GSX R1000 Carboon Edition

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Du menar en Suziki GSX R1000 Carboon Edition

Föredrar Ducati själv, men Suzuki ska nog finnas med, hoppas det i alla fall, har aldrig sett så många spekulationer om ett spel innan, bla om vilka fordon som ska vara med.

Edit:

Skrivet av SebbeSkarp:

Haha, är inne å läser på TDUs forum nästan varje dag för att leta nyheter Har sett en del som tjatar på utvecklarna där

Ja, dom har en riktigt fin lineup med bilar, men givetvis så saknas en del Var är alla Porschar tex?

Var det inte nån som sa att det skulle komma i oktober istället?

Som ovan så är det inte bekräftat men det sägs att Porsche trimmaren RUF ska vara med, bättre än inget
Slutet av september-oktober sägs det i alla fall...:|


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Jo ducati e nice Inge fel på kawasaki ninja heller Tror dock inte att några av dessa bågar är med.. Det ska dock finnas nån ducati hojj och en Brütalu hojj eller vad den nu heter Nice lir iaf och gratis att lira online ett riktigt +

Medlem

Test Drive serien var bra "back in the days" hoppas inte detta blir sämre


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Ser ut att bli ett riktigt nice spel.

Medlem

Hoppas bara att det inte blir för mkt arcad. Vill ju kunna köra det med ratt å pedaler med lite kännsla i de hela.

1
Skriv svar