Battlefield 2142 provspelat

Robot
Medlem
Battlefield 2142 provspelat

Många "Jag måste vara oklar i den frågan", "jag vet inte" och "jag kan inte svara på den frågan"...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Dom vill ju inte berätta om alla saker på en gång ju, måste ha något att bygge lite hype på inför releasen

Inaktiv

Kör nog på et:qw istället.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Det här blir nog intressant ändå.. Och varför välja mellan ET-QW och BF2142?? Kan ju köra både och... kan ha det bästa från båda världar!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Jag är skeptisk tills jag har provat demon


signatur

War never changes.

Medlem

Jag kommer bojkotta detta spel, håller mig till BF2 och DOD source.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Hmm...jag är djupt splittrad ang BF2142...men demot kommer nog att svara på alla frågor.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Det verkar galet att Assault-klassen samtidigt är Medic. Det lär ju bli en über-klass...

Däremot verkar Network Battlefield-funktionen riktigt läcker!

Inaktiv

Varför?

I BF2 så har ju Medic och Assualt samma vapen, enda skillnaden är att Assault har granatkastare och rök medans medic har då medic sakerna.

1
Skriv svar