FZ:s DreamHack-sida öppnad

Robot
Medlem
FZ:s DreamHack-sida öppnad

ses där!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Oh, men gå ut ist för fan!

Medlem

Haha, "computer festival" ? Ofta. Snyggt att sno lite Roskilde-vibbar med loggan där också

Medlem

Någon som har lust att belysa fördelarna med ett LAN på 6000 personer gentemot ett LAN för ens närmaste bekantskapskrets?

Flakmonkey

fler att spela med? ^^ Nej men de är helt olika företeelser och otroligt kul båda två på sitt sätt... Enda sättet att få reda på hur det är är att komma dit med en gäng polare en gång... Det är speciellt och det är så mycket mer än att bara sitta vid sin dator och spela.

JMA
Medlem

IRL kan ha sina fördelar ibland, bland 6000 pers så finns det alltid ett par trevliga existenser, prova på.


signatur

Laktostolerant

Inaktiv

Vet inte om jag skulle kunna betala för en datorplats men däremot skulle jag kunna betala sjävla entrébiljetten, dock inte nu med detta härliga europeiska väder


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Vad jag är besviken att jag inte skaffade en biljett till dh! *suck* skulle bli så kul att vara där nere. Får väl ta mig ned dit i jul...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Känns ju lustigt att DH forfarande efter alla dessa år är så överhypat...Gå ut i det fina vädret istället, har man abstinens ta med laptopen.


signatur
JB
Medlem

eh, vad är vissa personers problem här? Man kan vara ut i solen och ha kul, och vara vid datorn och ha kul på en och samma dag! HÖR O HÄPNA!

Medlem

Vågar man lämna sin dator på ett sånt ställe, om man nu ska ut i solen lite?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Vågar man lämna sin dator på ett sånt ställe, om man nu ska ut i solen lite?

jo det vågar man. Ingen som drar med sig hela datorn precis. Det du bör vakta är lösa prylar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Pretorian24:

Vågar man lämna sin dator på ett sånt ställe, om man nu ska ut i solen lite?

jo det vågar man. Ingen som drar med sig hela datorn precis. Det du bör vakta är lösa prylar.

Jag skulle aldrig lämna min dator utan uppsikt.
Bara be någon kompis att hålla ett öga på den medans man är borta.

Flakmonkey

Faktiskt aldrig hört om någon som fått datorn stulen på DH de gångerna som jag varit där... däremot så gäller det väl att använda sunt förnuft som man måste göra på alla platser där så många människor är samlade

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Känns ju lustigt att DH forfarande efter alla dessa år är så överhypat...Gå ut i det fina vädret istället, har man abstinens ta med laptopen.

Hypat? visst. Överhypat? no way man. Det är fortfarande lika mäktigt. Gå ut i vädret kommer jag göra efter DH med, detta är bara en helg av mååånga...


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

1
Skriv svar