Neverwinter Nights 2 i punktform

Robot
Medlem
Neverwinter Nights 2 i punktform

wäääh, tar livet av mig om jag inte får NWN2 snart

Medlem
Skrivet av Famest:

wäääh, tar livet av mig om jag inte får NWN2 snart

dagens I-lands problem...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Aldrig gillat systemet, men det kan nog bli något.

Köpte ettan tillsammans med 2 exp. och så funkade inte nyckeln.

Edit: Regelsystemet dvs.

Inaktiv

Ah NWN 1 var asnice...2:an lär ju inte bli sämre


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av Famest:

wäääh, tar livet av mig om jag inte får NWN2 snart

haha DÖÖÖÖÖÖÖ

så snor jag det spelet du skulle fått tag på

hehe...har själv inte testat 1an så jag har ingen aning om hur det är å spela


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Ohhh jag vill ha!
Modulerna till NWN2 borde bli riktigt fina, mod-skaparna har lekt massor med NWN1 och de extra funktioner som finns i tvåan borde inte ta så länge att bemästra.. hoppas jag.
Längtar som fan till Adam Millers nya modul


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

ooh Adam Miller, ett proffs om jag får säga mitt. Dreamcatcher och Shadowlords kampanjerna var inte direkt dåliga

"Chris has written a lot of the dialogue - he did much of Torment, so that gives you an idea of the quality"

Har varit måttligt intresserad av detta spel men detta uttalande sparkade upp spelet till "definitivt kolla in" direkt. Storyn tillsammans med de (givande) diskussionerna man kunde ha både med folk man träffade och de i sin grupp i PT var mycket bra gjorda.
Nästan så man får lust gräva fram skivorna och lira igenom det igen lagom till NWN2..

Inaktiv

F*n va jag längtar

QRT
Medlem

Ja om dialogen håller samma klass som den i PT blir jag överlycklig. Det ser bra ut för NWN2.

Singleplayer kampanj med bra story och dialog > Multiplayer/mods

Man kan ju hoppas på båda, dock var ju det första NWN inget vidare i singleplayer.

Medlem
Skrivet av QRT:

Ja om dialogen håller samma klass som den i PT blir jag överlycklig. Det ser bra ut för NWN2.

Singleplayer kampanj med bra story och dialog > Multiplayer/mods

Man kan ju hoppas på båda, dock var ju det första NWN inget vidare i singleplayer.

Det beror på på ifall du räknar med alla fina moduler, men helt vanilla så var NWN ingen höjdare singleplayer.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

1
Skriv svar