Bana och spelläge i nästa BF2-patch?

Robot
Medlem
Bana och spelläge i nästa BF2-patch?

Gratis? Rena Valve-fasonerna >:(


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fan vad paff man blev ! Gratis har ju inte verkat vara riktigt EA.s grej Trevligt !

Medlem

Observera! Rykte. Det känns ju helt osanolikt att EA skulle göra någonting för de som redan har betalat.

Medlem

Antagligen stämmer detta, men antagligen kommer vi också få ett tiotal nya buggar på köpet. Samtidigt som dom antagligen glömmer att fixa dom existerande.
Själv ser jag hellre buggfixar än nya kartor.

Medlem

Må vara rykten, må vara det första gratis, men kanske det här är ett litet steg i något stort. *Drömmer vidare*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vad har hänt? Har EA fått feber? Gratis? det kan inte stämma. Nä denna bugg...ursäkta patch kommer bara föra med sig nya fel och fixar inga existerande problem...*suck*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

dom försöker muta och tysta ned oss....
vifta lite med en godispåse så man inte ser skiten dom ställt till....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

ja men EA är ju smarta. Så fort dom fixar en ''gratis'' bana så blir 90% glada och tror att den nya banan kommer lösa allt. Ta bara alla booster pack som ett exempel. Dom flesta säger: Fan va nice ett nytt booster pack det måste man ju köpa.

Folk verkar inte förstå att dom lanserar booster paket enbart för att folk ska glömma bort de 140 buggarna som redan finns i spelet. Och då köper dom ett booster pack som bara hindrar att buggar ska fixas.

Inaktiv

EA ger enbart Dice tillåtelse att lägga resurser på en ny bana därför att göra spelare som inte hängt med ett gott intryck. Jag tror de skiter i buggarna för att de har fattat att det inte går fixa om de nu inte vill lägga ner en MASSA tid (tid=pengar). Alltså vill de göra ett gott intryck på folk som inte fattar egentligen så att de ska köpa bf2142 och tjäna ännu mer pengar. INSE de skiter i spelarna egentligen!

Inaktiv

det borde folk ha insett efter typ den andra patchen. Inte nog med det nu har dom även pajat PRMM modden i princip.

Hoppas verkligen att 2142 kommer att floppa vilket den säkert inte gör eftersom att 95% av BF lirarna inte verkar hänga med i vad EA egentligen gör

Medlem
Skrivet av pimpim:

Inte nog med det nu har dom även pajat PRMM modden i princip.

Kan ni inte säga varför också när ni kommer med påståenden. Jag sitter här och blir irriterad över att folk aldrig förklarar sina påståenden >:)


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

sry. PRMM stödjer ett ranking system som heter ABR. den fungerar även som en server browser och den fungerar/fungerade mycket bättre än den som används i BF2. och nu med senaste patchen så strulade EA/DICE till det så att ABR inte fungerar längre och det gjorde att massa PRMM servrar var nere ett tag. Nu flyter det väl på hyfsat fast utan ABR browsern

Därför visar jag lite misstycke till EA!

Inaktiv
Skrivet av pimpim:

ja men EA är ju smarta. Så fort dom fixar en ''gratis'' bana så blir 90% glada och tror att den nya banan kommer lösa allt. Ta bara alla booster pack som ett exempel. Dom flesta säger: Fan va nice ett nytt booster pack det måste man ju köpa.

Folk verkar inte förstå att dom lanserar booster paket enbart för att folk ska glömma bort de 140 buggarna som redan finns i spelet. Och då köper dom ett booster pack som bara hindrar att buggar ska fixas.

Parafraserat:
"Tänk Valve som kontinuerligt ger ut patchar, ändringar och tillägg så blir folk glada vad dumt, typ"

Jag tänker inte uttala mig om huruvida EA har tagit sitt förstånd till fånga förrän jag sett patchen men att klaga på dem när de för en gångs skull gör något rätt är varken schysst eller konsekvent. Min gissning är att inga viktigare buggar kommer att fixas och att banan är halvdan. Hade de klarat att fixa kollisionsproblemen och name tag bug så hade de gjort det redan.

Bra jobbat EA, jag hoppas att ni levererar den här gången.

Inaktiv

Utveckla ett dött spel ...smart. Gissa om 50% av den tävlande communityn struntar i kommande grejjer till BF2 eller uppföljande spel från Dice...Man får inte många chanser å min gissning är att Dice har fått sin sista plus lite till redan.

Inaktiv

Ideen och spelet är kanon men det här med EA har gått åt helvete, alla dessa dåliga patchar och booster packs förstör hela spelet, bort med EA, få fram en ordentlig patch och lägg till materialet från Booster Packsen i Battlefield 2/Battlefield 2: Special Forces så har vi ett av dom bästa/roligaste spelen som någonsin gjorts.


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Vad ska man säga, håller med om att det inte varit det bästa med BF2 men va trött man blir på allas kommentarer. Tror ni allvarligt att de endast ger ut banan för att "tysta" oss. Det har varit efterfrågat ganska länge med lite gratis material och när väl infon kommer fram så börjar folk kasta skit och då är väl lösningen att inte göra nått. Är det bättre?

Medlem

Håller med föregående... Hur många har inte sagt "Va? skall vi betala för den sketna kartan o de nya sakerna? Det får man juh gratis i patchar till andra spel?". Så nu när man får något gratis, på gott och ont, så kommer flera o säger att sakerna är skit och att EA bara vill "tysta ned oss" för att få oss att köpa fler saker från dem. Det kanske bara är så att man vill ha någon eller något att klaga på o då passar ju EA utmärkt till det ändamålet som hackkyckling. Nu försvarar jag inte EA:s handlande och jag tycker själv att deras sätt att hantera saker på inte är det bästa, men det får en att undra, när man klagar på att man inte får något för att sedan tycka att det är skit när man väl får det man skrek efter...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Infanteri only ftw!


signatur

War never changes.

Inaktiv

Var finns informationen att banan skulle vara gratis content i en patch?

Medlem
Skrivet av Brander:

Var finns informationen att banan skulle vara gratis content i en patch?

I den nyhet där du precis postat

Inaktiv
Skrivet av Noken:

I den nyhet där du precis postat

Det står visserligen "helt gratis" i texten, som refereras till bf2.se, men, vad är det vi vet egentligen? Att DICE testar en bana som de kallar "road to jalalabad" med ett nytt infantryonly spelläge. Och det är allt. Vem har sagt att det ens ska släppas? De kanske bara labbar lite för att se vad som är möjligt.
Naturligtvis vill jag att det ska vara en ny bana med nytt spelläge som släpps gratis, men jag säger som harvey keitel i pulp fiction:

Citat:

Lets not start sucking each others cooks quite yet guys

Medlem

Fan så gött med en ny bana, dom gamla börjar bli lite tjatiga nu
(och nej, jag har inte köpt något jävla boosterpack och tänker inte göra det heller)


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Medlem
Skrivet av Brander:
Skrivet av Noken:

I den nyhet där du precis postat

Det står visserligen "helt gratis" i texten, som refereras till bf2.se, men, vad är det vi vet egentligen? Att DICE testar en bana som de kallar "road to jalalabad" med ett nytt infantryonly spelläge. Och det är allt. Vem har sagt att det ens ska släppas? De kanske bara labbar lite för att se vad som är möjligt.
Naturligtvis vill jag att det ska vara en ny bana med nytt spelläge som släpps gratis, men jag säger som harvey keitel i pulp fiction:

Citat:

Lets not start sucking each others cooks quite yet guys

Jo det är som du antyder mest spekulationer men man kan ju hoppas

Medlem

[KRAV] Släpp en patch som fixar ALLA buggar, sätter SJ som server option på non-ranked & INTE lägger till någonting alls.... ABSOLUT INGET ANNAT än bugg fixar![\KRAV]

...funkar det & BF2 åter igen känns bra kan de släppa ett gratis MAP-pack! Just nu kan jag överhuvudtaget inte lira BF2 pga CTD & mystisk minnes bugg i 9 av 10 fall av spelande! (http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=24742) :evil:

Inaktiv
Citat:

Lets not start sucking each others cooks quite yet guys

Suga på kockar? Varför inte hålla sej till isglass?

För övrigt tror jag att infantry_only kan fungera väldigt bra på Karkand, Mashtuur och Sharqui, men på resten av banorna...nja, alldeles för stort, iaf i 64-läget.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Citat:

Lets not start sucking each others cooks quite yet guys

Suga på kockar? Varför inte hålla sej till isglass?

För övrigt tror jag att infantry_only kan fungera väldigt bra på Karkand, Mashtuur och Sharqui, men på resten av banorna...nja, alldeles för stort, iaf i 64-läget.

Kan se framför mig: Wake Island. Only Infanteri. Hela USA kommer simmande mot stranden. Thats a sight for sore eyes


signatur

Videomupp

Medlem

Har EA fått fnatt?

Inaktiv
Skrivet av r3load:

[KRAV] Släpp en patch som fixar ALLA buggar, sätter SJ som server option på non-ranked & INTE lägger till någonting alls.... ABSOLUT INGET ANNAT än bugg fixar![\KRAV]

...funkar det & BF2 åter igen känns bra kan de släppa ett gratis MAP-pack! Just nu kan jag överhuvudtaget inte lira BF2 pga CTD & mystisk minnes bugg i 9 av 10 fall av spelande! (http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=24742) :evil:

Minnesbug? Testat memtest86?

12
Skriv svar