Bana och spelläge i nästa BF2-patch?

Medlem

Haha.

Känns som om den nya "gratiskartan" kommer vara en karta som man bara kan spela om man har köpt den senaste booster-paketet pga texturer eller annan skit. Skulle inte förvåna mig iaf...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Kattspya:
Skrivet av r3load:

[KRAV] Släpp en patch som fixar ALLA buggar, sätter SJ som server option på non-ranked & INTE lägger till någonting alls.... ABSOLUT INGET ANNAT än bugg fixar![\KRAV]

...funkar det & BF2 åter igen känns bra kan de släppa ett gratis MAP-pack! Just nu kan jag överhuvudtaget inte lira BF2 pga CTD & mystisk minnes bugg i 9 av 10 fall av spelande! (http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=24742) :evil:

Minnesbug? Testat memtest86?

Jepp, det var det första jag gjorde.
Har även kollat virus mm... det är BF2, fler som har exakt samma problem. För mer detaljerad beskrivning är det bara att kolla in länken jag postade.

Medlem
Skrivet av conthox:

Haha.

Känns som om den nya "gratiskartan" kommer vara en karta som man bara kan spela om man har köpt den senaste booster-paketet pga texturer eller annan skit. Skulle inte förvåna mig iaf...

Antagligen är det väl så, det kommer väl krävas "Armored Fury" "Euro Forces" "Special Forces" blablabla etc bara för en bana :).

12
Skriv svar