AMD följer Intels prissänkningar

Robot
Medlem
AMD följer Intels prissänkningar

00:57:18 ‹KlosterKatten› gratis processorer für allen \o/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

låter ju ganska trevligt


signatur

<3 #komsi - where teh galenskap is

Medlem

Tänkte det samma :]


signatur

osv.

Inaktiv

Oj vad kul, köpte min AMD XP 3800 Dual Core för några veckor sen. Så kul är livet...


signatur

Summon the big gnome!

Medlem
Skrivet av frekir:

Oj vad kul, köpte min AMD XP 3800 Dual Core för några veckor sen. Så kul är livet...

Hehe, köpte mitt x1600pro en vecka innan den sänktes i pris med 15%, ganska lack man blir. Bara att bita ihop :evil:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Låter skit bra, hoppas X2 4400 blir lite billigare


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av frekir:

Oj vad kul, köpte min AMD XP 3800 Dual Core för några veckor sen. Så kul är livet...

Hehe, köpte mitt x1600pro en vecka innan den sänktes i pris med 15%, ganska lack man blir. Bara att bita ihop :evil:

Blev en 4200 för mig, klart att dom ska göra så här när man behöver stålar...

Inaktiv

Hehe,
Jag som har planer på att tjacka ny data i höst bara ler :):)


signatur

OP river ja, OP river Var gång jag lenat min hals med Renat jag sagt med iver att OP river långt mer.

Medlem

sweet!

fast nästa grej jag behöver uppgradera på min dator är grafikkkortet.
sänk priset på dem med!

Medlem

får hoppas på en kedjereaktion nu så flera företag gör samma sak

Inaktiv
Skrivet av Detrol:

får hoppas på en kedjereaktion nu så flera företag gör samma sak

Ny komplett High-End dator... 5995:-

uhm nu drömde jag för mkt kanske


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Dilemma..
Tänkte köpa en X2 4200+ nästa vecka, skall man vänta?

Inaktiv

VA!? Är det ett visst datum dom ska sänka eller är det nu-nu? Har dom tex sänkt priserna på internetbutiker som Komplett eller Webhallen?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

och jag som tänkte att nu jävlar blir det nog intel vid nästa uppgradering... AMD FTW!

sänk priserna på minnen while you're at it!

Medlem

Mycket intressant! Ska bli kul och se om de sänker på NYA M2 sockeln oxå. Bara att vänta och se. Bara datorbutken följer prissäkningen så blir jag glad.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem
Skrivet av redmac:

Mycket intressant! Ska bli kul och se om de sänker på NYA M2 sockeln oxå. Bara att vänta och se. Bara datorbutken följer prissäkningen så blir jag glad.

"All socket and AM2 sockets are rebated, we understand from sources close to AMD Asia."

om ni någonsin läser artiklarna som det länkas till så får ni svaren


signatur

P.L.U.R

Medlem

Yay!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Och jag som hade tänkt vänta med att uppdatera till nästa år.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

hoho let the pricewar begin

Medlem
Skrivet av SorbP:
Skrivet av redmac:

Mycket intressant! Ska bli kul och se om de sänker på NYA M2 sockeln oxå. Bara att vänta och se. Bara datorbutken följer prissäkningen så blir jag glad.

"All socket and AM2 sockets are rebated, we understand from sources close to AMD Asia."

om ni någonsin läser artiklarna som det länkas till så får ni svaren

jo jag läste det där, men jag undrar om butiker som datorbutiken.se verkligen sänker med så mycket som AMD rekomenderar eller om de är giriga och sänker med lite för lite. bara en tanke...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Redaktör

Giriga? Det rör sig om vinstdrivande företag, sannolikt med hårt arbetande människor bakom. Klart som korvspad att de försöker tjäna en hacka, inte mycket mening att driva företag annars.

Nåja. Det finns rätt många sajter för prisjämförelser, enkelt att se hur mycket butik ett sänker jämfört med butik två. Är nog svårt att plocka åt sig "mer än rimligt" av prissänkningarna.


signatur
1
Skriv svar