Minnen från Spider-Man

Antikvitet
Minnen från Spider-Man

Har Spider-Man 3 i 360:n hemma just nu. Jag minns med ett leende när jag testade Spider-Man 2 till Xbox. Spelet var helt skilt från pc-versionen (som var förskräcklig) och även efter recensionen var klar kunde jag inte lägga spelet ifrån mig. Att helt fri svinga sig fram genom Manhattan var på tok för roligt. Till slut gav jag mig fanken på att hitta varenda gömd symbol i hela stan. Jag skrev ut en karta och bockade av hus efter hus. Till slut hade jag alla!

Spider-Man 3 är roligt, men lider av dålig kamera som ofta gör att man tappar bort sig. Svingkänslan är skön och kontrollen är väldigt lik föregångaren, men spelupplägget är mer fritt. Det finns flera parallella storys som du kan följa, och du väljer för varje uppdrag vilken du vill ta itu med. Eller bara svinga dig runt och bekämpa brott, det går det också.

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Minnen från Spider-Man

Filmen var helt okej iaf Väldigt cheesy, men underhållande. Inte lika bra som föregångarna.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Avstängd

Alla tre filmer fick en fyra. Det var rätt häftigt att se trean på bio. ^^

Medlem

Skulle också vilja ha Spider-man 3:)
Jag har Spider-man 2 på PS2 och ska nog köpa 3:an till den också. Undrar om det är mycket dåligare grafik på PS2 än på PS3. Synd att vissa fiender inte finns på PS2 versionen fast på PS3:down:, som t ex Rihno som inte finns i PS2's version men på PS3's...:down:


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Gillar spindelmannen- filmerna, gillar dock inte spelen till pc kan bli så bra men blir så keff blir besviken. hört att doc ock luktar illa.....


signatur

Gandalf shouting: It's saruman!!

1
Skriv svar