Jagged Alliance 3D släpps under det tredje kvartalet

Robot
Jagged Alliance 3D släpps under det tredje kvartalet
Medlem
Jagged Alliance 3D släpps under det tredje kvartalet

Haha jag hade skit kul med dom äldre spelen hoppas detta är lika underhållande

Medlem

installerade JA2 + Unfinished Business för några veckor sen faktiskt, när jag letade patchar så såg jag att det fanns ett JA 3D under utveckling. Dock är jag lite skeptisk och undrar om det verkligen kommer vara samma kvalité och känsla som i JA2

Inaktiv

Jag bryr mej mindre om känsla och kvalite. Vad jag vill har är ett spel där en ny spelare faktiskt KAN klara andra banan!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

jag tror känslan kommer vara ganska spot on, 3d motorn är inte så imponerande men det har man lätt överseende med om de får känslan att stämma som sagt.


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Medlem

Mycket av känslan i JA2 var för min del humorn
Steroid's kommentarer om "Boob traps" är assköna,
rösten till Gumpy var också klockren


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag vart lite mer positivt inställd nu när jag tittade på bilderna, har haft "detta kommer suga" inställningen, mest för att undvika att bli besviken. Dom gamla spelen är så kanonbra. Jagged Allience 1 klarade jag ut helt på en laptop med svartvit skärm, och tyckte det var så tokbra.

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Mycket av känslan i JA2 var för min del humorn
Steroid's kommentarer om "Boob traps" är assköna,
rösten till Gumpy var också klockren

Hehe, Maddog har också en del härliga kommentarer som "Blood! Now I can fingerpaint!" och "Sometimes I feel the need to pull my own hair out. I don't know why, but it grows back."

Karaktärerna och hur de fungerar (eller inte fungerar) tillsammans är en av Jagged Alliance spelens höjdpunkter. Jagged Alliance: Deadly Games hade dessutom en lättanvänd map editor i vilken man kunde skapa egna kartor, uppdrag och kampanjer. Jag lekte länge med denna editor och en av mina egna favorituppdrag jag skapade var ett där mina lärare hade tagit över min gamla skola och tagit eleverna som gisslan.

Jag hade gärna sett att de inkluderade en liknande editor i Jagged Alliance 3D men det är kanske att hoppas för mycket. Det känns som om man får vara glad att spelet överhuvudtaget är under utveckling, och det är jag.

1
Skriv svar