S.T.A.L.K.E.R. filmat

Robot
Inaktiv
S.T.A.L.K.E.R. filmat

men jaaa, äntligen...vob liksom

Medlem

inga problem att spela vob, funkar utan problem i VLC och MPC :>

Medlem

Såg bättre ut än när jag sist såg det, fick lite Fallout känsla över inventory rutan Petra Schmit var inte fager.....

Inaktiv

"STALKER JAAAA, DAS SPIEL LEBT!!!"

Inaktiv

Tycker det verkar som det eventuellt kan bli riktigt jädra bra!
Efter den här filmen kan man ju inte påstå att det är "duke nukem" varning eftersom den tydligt visar ett hyfsat fungerande spel med faktiskt innehåll.

Medlem

Finns iaf ett skrämsel objekt

die blodsuker!

STALKER blir mer och mer instresantare för varje film som kommer ^^

Medlem

spännande. laddar ner.

Medlem

Ytterligare empirisk data på att det inte finns några fagra damer från Tyskland.

Medlem

som HL2 på steroider, ruggigt snyggt. realistiska detaljer överallt.

Medlem

Snacka om ful! Rösten förstörde hela filmklippet också.. Spelet ser dock riktigt bra ut! Grymma vädereffekter måste jag säga..

Medlem

Ursh vad jobbiga bloodsuckers kommer bli är väll sånna där jätte sega monster som alltid ska smyga sig på en bakifrån :evil:

Inaktiv

jag tycker det är inomhusscenerna som är de snygga...hur de lyckats med ljuset. det här ser äkta ut...doom 3-motorn kan sverker kasta i soptunnan

Inaktiv

Ego-shooter...tyska låter lite roligt ibland


signatur
Skribent

Synd att de spegelvänt alla vapen

Medlem

Jag tycker att det ser bra ut, hoppas på demo.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

"ABHER JAAAH!"


signatur

War never changes.

Medlem

kan bli bra, dock stör jag mig att det är en platt textur på lincen på ryska sinpern.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Grymt!!!


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Inaktiv

Whoa, goodie


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Detta blir lugnt ett köp på release dagen Har längtat efter S.T.A.L.K.E.R. så fort jag hörde om det, liksom Tjernobyl vilken perfekt plats för ett spel.

Jag som trodde att spelet skulle vara fult som stryk när det gått så lång tid sedan jag sist såg det, men det såg ju bara bättre ut!

Som någon sa här tidigare som HL2 på steroider ;D

Hoppas på ett demo bara, e sugen att prova!

Medlem

Men duh, det där är ju från E3 04, spelade exakt den banan, glorifierad CS med för mycket vapen att välja mellan.


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Men duh, det där är ju från E3 04, spelade exakt den banan, glorifierad CS med för mycket vapen att välja mellan.

Det verkar som om någon missat hela poängen med STALKER


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Phosphor:

Men duh, det där är ju från E3 04, spelade exakt den banan, glorifierad CS med för mycket vapen att välja mellan.

Det verkar som om någon missat hela poängen med STALKER

Och vad är poängen? Göra ett spel som aldrig blir klart?


signatur

---
Boo!

1
Skriv svar