Var ska jag göra av alla förslag?

Antikvitet
Var ska jag göra av alla förslag?

Jag sitter här och funderar på var jag ska notera alla förslag på grejer till bloggarna. Ska jag lägga det i en Excel-fil på prod-servern? Eller skriva på ett papper i blocket? Det kommer bara glömmas bort... Ska jag printa det? Jobbigt att uppdatera... Ett mail? Försvinner i glömska så fort.

Så kom jag på det.

<span style="font-size: 20px; font-weigh: bold;">Vi har ju bloggarna!</span>

Var bättre kan jag lägga det än i min blogg? Så here goes:
* <span style="text-decoration: line-through;">Länka toppbilden till bloggindex så man kan ta bort namnet</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">Lägga till länk i menyn för inloggade till bloggindex</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">Greja gemensam RSS för alla bloggar</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">Lägga till ikoner i bloggportalen</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">Ordna så man kan se fler inlägg av olika typ i bloggportalen</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">Sökfunktion för alla bloggar</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">OpenSearch-modul för alla bloggar</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">Presentation av blogg</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">Visning av inlägg i bloggpanelen vid sparande (förhandsgranskning)</span>
* <span style="text-decoration: line-through;">Sida i bloggpanelen för alla kommentarer i omvänd kronologisk ordning</span>

Fler?

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Var ska jag göra av alla förslag?

Dela upp menyn i Blogginställningar och Visa blogg, idag finns det ingen länk för att snabbt komma till sin egen blogg.


signatur
Medlem

En liten presentation av bloggaren som man kan välja att ha i högerspalten, som på de gamla bloggarna.

Automatisk bevakning av kommentarer på ens egna inlägg

Bevakning av bloggar?

Utökad listning från portalen


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

bokmärka favoritbloggar?


signatur

Patrick
Producer@DICE

1
Skriv svar