Sex bilder på Battlefield 2142

Robot
Medlem
Sex bilder på Battlefield 2142

Ser stereotypt och fantasilöst ut. Men som alla vet tänker EA Games med plånboken... Tänker inte köpa detta buggiga och äckliga spel.

Inaktiv

Meh, ser ut som en tråkig mod =/

Medlem

tror detta kommer floppa kraftigt faktiskt. Inte bara för att det ser trist och "mod" aktigt ut, utan på grund av att det helt enkelt finns bättre spel redan och under utveckling. Allting beror ju dock på när det släpps...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Nja det vetifan. Alla publicnoobs som spelar bf2 förbokar det :\
De är positiva för att de antingen är för dåliga för att upptäcka alla buggar som finns i spelet eller så fattar de inte hur dumt EA burit sig åt.

Medlem

Ser ju bra ut! Har inte riktigt fattat vad alla menar med att BF2 är så buggigt? Försklara gärna buggarna. Visst jag har märkt en del irriterande buggar men för det är det inte ett sopigt spel.

Medlem

Det som irriterar mig mest är att DICE Kanada inte kan göra något rätt... Varje patch för med sig mer buggar, och de känns inte som om dom rättar till så mycket.. Spelet är kul, men det är irriterande att dom vägrar göra något rätt.. Själv märker jag inte av buggarna mycket alls.. men så irriterande tanke bara.

Sen dethär med att dom gör boosterpacks o inte släpper nya saker med patcharna... Det ger dom pengar, men som många andra sagt så får andra spel sånna här saker me patchar.. de känns så dumt bara..

Till sist har vi ju den underbara serverbrowsern... DEN STÖR JAG MIG PÅ NÅGOT OTROLIGT

Bandesignen börjar bli bättre nu, även om designen på allt annat är stentrist. Kanske kan bli något ändå.

Inaktiv
Skrivet av Farks:

Ser stereotypt och fantasilöst ut. Men som alla vet tänker EA Games med plånboken... Tänker inte köpa detta buggiga och äckliga spel.

Haha ger mig fan på att Farks står först i kön då det släpps!

Medlem

Han har säkert bokat det

Inaktiv
Skrivet av Hellpower:

Han har säkert bokat det

Hahaha, Huvudet på spiken, så är det nog

Inaktiv
Skrivet av Tigersharkswe:

Nja det vetifan. Alla publicnoobs som spelar bf2 förbokar det :\
De är positiva för att de antingen är för dåliga för att upptäcka alla buggar som finns i spelet eller så fattar de inte hur dumt EA burit sig åt.

Vill jag spela buggfritt så lirar jag Tetris

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Bandesignen börjar bli bättre nu, även om designen på allt annat är stentrist. Kanske kan bli något ändå.

Gillar designen på främst mechsen, såg någon mech från QuakeWars och den så gräslig ut! Inomhus miljöerna här är dock under all kritik! Ser ut som något direkt snott från Star Wars, sterilt och detaljlöst... Men fordonen, soldaterna och vapnen ser klart bättre ut än Quake Wars.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Det som irriterar mig mest är att DICE Kanada inte kan göra något rätt... Varje patch för med sig mer buggar, och de känns inte som om dom rättar till så mycket.. Spelet är kul, men det är irriterande att dom vägrar göra något rätt.. Själv märker jag inte av buggarna mycket alls.. men så irriterande tanke bara.

Sen dethär med att dom gör boosterpacks o inte släpper nya saker med patcharna... Det ger dom pengar, men som många andra sagt så får andra spel sånna här saker me patchar.. de känns så dumt bara..

Till sist har vi ju den underbara serverbrowsern... DEN STÖR JAG MIG PÅ NÅGOT OTROLIGT

Kan ju knappast klaga på dice kanada i sig
dem låg ju bakom Bf:vietnam ett riktigt bra lir
samtidigt så får man ju inte glömma att
stockholms kontoret och kanada dice
sammarbetar stort så kanske försöka minska
ner på klagomålen mot kanada kontoret
och rikta dem till hela dice isf / ea.

Quake Wars kommer lätt vinna fighten
dessa imellan utan tvekan.

Medlem

Äntligen kommer särskrivningen till sin rätt!

Inaktiv

När det gäller Dice Kanada: jag har fan provat spel från tyska spelutvecklare med mindre buggar än deras skräp. Hur skulle dom klara sej utan EA's ekonomiska stöd?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

När det gäller Dice Kanada: jag har fan provat spel från tyska spelutvecklare med mindre buggar än deras skräp. Hur skulle dom klara sej utan EA's ekonomiska stöd?

Verkar snarare som att det inte går att patcha kod från svenska Dice ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ser helnajs ut, som BF2 fast i framtiden. Precis vad jag vill ha, Katjing!

1
Skriv svar