Star Wars Galaxies uppdateras

Robot
Medlem
Star Wars Galaxies uppdateras

Bara synd att de förstörde spelet.


signatur
Medlem

Det som är "bra" är att dem inte kan förstöra spelet mer!

Det blir bättre för varje publish/patch/hotfix som SOE släpper, vilket i alla fall är något.

Den största nyheten i denna publishen är hur vi nu kommer kunna "sikta" på fiender och objekt. Kommer bli spännande att se hur detta fungerar

Medlem

Så länge de kör på med NGE så är det mmo-världens skrattobjekt. Det är med andra ord ett skämt.


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Bara synd att de förstörde spelet.

Varje gång FZ skriver något om SWG så kommer denna kommentar.

Medlem
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av Gullefjun:

Bara synd att de förstörde spelet.

Varje gång FZ skriver något om SWG så kommer denna kommentar.

Kanske för att det stämmer?


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av Gullefjun:

Bara synd att de förstörde spelet.

Varje gång FZ skriver något om SWG så kommer denna kommentar.

Kanske för att det stämmer?

Exakt.

SWG var riktigt bra i början och det skulle ha kunnat blivit ännu bättre om SOE bara hade lyssnat på spelarna istället för att köra sitt eget lilla race.

Under den tiden jag spelade SWG spelade jag mest som smugglare. SWG blev sakta men säkert sämre men jag fortsatte spela ihopp om smugglaruppdateringen som SOE hade lovat oss smugglar ändå från början. Tro det eller ej, men smugglare kan faktiskt inte ens smuggla. När NGE släpptes fick jag nog, jag ställde tillbaka kartongen i hyllan och där har den stått ett bra tag nu.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av anon_267:

Jag tyckte dom förstörde spelet redan med Combat Upgrade. Själv var jag en inbiten RPare i SWG fram tills CU kom och när den anlände stack halva communityn, då kändes det inte lönt att spela längre. Tack för den SOE.

Jo, tyckte jag med. Det blev mycket sämre då om inte redan tidigare men som sagt, jag fortsatte spela tills NGE släpptes ihopp om någon duglig smugglaruppdatering men det kom ingen och de släppte NGE. Då sa jag adjö.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar