Hellgate: London avbildat

Robot
Medlem
Hellgate: London avbildat

Splatter!
Någon som vet när spelet kommer? Orkar inte läsa ;>
De har ju 2 klasser nu så ska väl vara några fler men någon osm vet om de sagt något antal de siktar på?


signatur

osv.

Inaktiv

Tror inte det blir särskilt många, vem vet kanske bara 2 men det lär vara någon till. Tänk på hur kul Diablo var och fortfarande är och det hade 3 klasser.

Medlem

Dom har sagt att det kommer fler klasser, dock inte hur många.
Samt läst nånstans att dom siktar på att släppa spelet iår.
Dom är väl som blizzard, polerar spelet och släpper det när dom är nöjda. Så vi lär väl se detta spel 2007 tidigast =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

Mjaa... den som lever får väl se antar jag.
Tror att de kör på fler än 3 klasser för spelutvecklingen går ju frammåt och i dagens läge kräver nog spelarna lite mer.


signatur

osv.

Medlem

varje class har ju sen olika abilities och jag antar det blir lite som i wow med ett talangträd eller nått...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av LannY:

varje class har ju sen olika abilities och jag antar det blir lite som i wow med ett talangträd eller nått...

Är nog lite mera åt Diablo 2 hållet tror jag väl ändå. Wow så får du ju saker fast gör dem bara bättre. I D2 så låser du upp saker helt... och lägger sedan poäng för hur effektiva de ska vara.


signatur

osv.

Inaktiv

Läste en lista skriven av Flagship där de listade alla klasser som skulle finnas och skrev en kort beskrivnig av varje. Kommer inte ihåg länken men jag vill minnas att det var runt 5-6 klasser.

1
Skriv svar